۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۴۹۹۳۳
مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه:

مردم در ماه رمضان کمک به مستمندان را فراموش نکنند

مردم در ماه رمضان کمک به مستمندان را فراموش نکنند
حجت الاسلام ساعدی با اشاره به اینکه رمضان، فرصتی برای تهذیب نفس است، گفت: در چنین ماهی باید، فقرا و نیازمندان را یاد کرده و اطعام و صدقه بدهیم.
حجت الاسلام عیسی ساعدی، مدیر مدرسه رضویه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه رمضان، ماه شناخت و معرفت و آگاهی بیشتر از حقایق هستی است، اظهار داشت: مهمترین عمل در ماه رمضان، تمرین تقوا است که با آن پستی ها، پاک و فضائل اخلاقی را کسب و تثبیت می‌کند.
 
مدیر مدرسه رضویه هویزه با اشاره به اینکه رمضان، فرصتی برای تهذیب نفس، تربیت نفس و رسیدن به مقام قرب الهی است، خاطرنشان کرد: در چنین ماهی باید، فقرا و نیازمندان را یاد کرده و اطعام و صدقه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان به مسلمانان ارزانی می شود، عنوان داشت: خداوند، فرصتی فراهم کرده تا با روزه‌داری در ماه رمضان و تهذیب و تزکیه نفس، به آرامش معنوی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام ساعدی با بیان اهمیت روزه داری و تأثیر آن بر سلامتی جسم و روان آدمی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، رعایت توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن با توجه به ادامه دار بودن کرونا بسیار ضروری است؛ مردم از شرکت در اجتماعات و مراسمات، خودداری و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی در شهرستان گفت: متولیان امر با برنامه ریزی اصولی و رعایت مسائل بهداشتی و تسریع در خرید گندم و تحویل به سیلوها، در حفظ سلامت کشاورزان همگام شده و از تجمع شان جلوگیری کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات