۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۵۰۰۳۵
امام جمعه الیگودرز:

روحانیان خدمت به مردم را بالاترین فضیلت می دانند

روحانیان خدمت به مردم را بالاترین فضیلت می دانند
امام جمعه الیگودرز به نقش روحانیت در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: روحانیان خدمت به مردم را بالاترین فضیلت می دانند.

حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نقش طلاب و روحانیت در فعالیت های اجتماعی بیان داشت: طلاب و روحانیت در هر زمان که نیاز باشد در جامعه و در کنار مردم حضور دارند.

وی با اشاره به شرایط بحرانی جامعه امروز و شیوع ویروس کرونا افزود: روحانیت در صحنه خدمت به مردم و مقابله با این ویروس منحوس به خوبی نقش افرینی می کنند.

حجت الاسلام سرلک با تشکر از تلاش های خالصانه روحانیون در کنار مردم و گروه های جهادی خاطرنشان کرد: روحانیت همواره  در فعالیت های اجتماعی نقش مفید و مؤثری دارد.

وی اظهار داشت: حضور روحانیون در کنار مردم موجب آرامش و دلگرمی است و مردم هم می دانند که روحانیت در همه جریان ها و مسائل همواره در کنار مردم بوده و هستند.

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه روحانیان خدمت به مردم را بالاترین فضیلت می دانند، اذعان داشت: مردم نیز همیشه قدردان روحانیت اصیل و انقلابی بوده و هستند.

وی بر توجه دادن مردم به دین و معنویت و دعوت به دعا و توسل به معصومین(ع) تأکید کرد و گفت:  امید است که با توکل بر خدای متعال و توسل به اولیای الهی به ویژه حضرت ولی عصر(عج) به زودی دوره مبارزه با این بیماری منحوس را پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام سرلک به نقش و فعالیت مردم و مسؤولان در خدمت رسانی به مردم، حمایت از محرومین و تلاش برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: با وحدت مردم و مسؤولان بلایا و تهدیدات به نعمت ها و فرصت‌ها تبدیل خواهد شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات