۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۵۰۱۴۲
با هدف ساماندهی امور قرآنی برگزار شد؛

نشست فعالان قرآنی استان چهارمحال و بختیاری با مدیرکل تبلیغات اسلامی

نشست فعالان قرآنی استان چهارمحال و بختیاری با مدیرکل تبلیغات اسلامی
نشست فعالان قرآنی استان چهارمحال و بختیاری با مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان با هدف ساماندهی، رشد و پویایی هر چه بیشتر امور قرآنی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست جمعی از فعالان قرآنی استان چهارمحال و بختیاری با حجت الاسلام طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان، بعد از ظهر امروز با هدف ساماندهی، رشد و پویایی هر چه بیشتر امور قرآنی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری هدف از تشکیل این جلسه را همفکری برای رشد چشمگیر فعالیت‌های قرآنی استان بیان کرد و افزود: به یقین کار‌ها با ابلاغ و دستور پیش نمی‌رود؛ باید در امور قرآنی به دنبال کار‌های ابداعی باشیم و این یک اصل است.

وی با بیان اینکه نگاه مرکز نسبت به ظرفیت این استان در امور قرآنی خوش بینانه است، اما باید به دنبال کار‌های ویژه‌تر باشیم، اظهار کرد: قطعا مهمترین رسالت ما تبلیغ دین و در رأس این تبلیغ توجه به امور قرآنی است.

در ادامه این نشست، در مورد نحوه رشد فعالیت‌ها و چگونگی اقامه قرآن و ترویج سبک زندگی قرآنی به معنای واقعی در جامعه هم اندیشی و بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین برخی از مدیران مؤسسات قرآنی استان، موازی کاری در بحث امور قرآنی را آفت زا دانستند و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه را یکی از بهترین راه‌ها برای رشد امور قرآنی بیان کردند.

در ادامه احیای جلسات خانگی استان با محوریت امور قرآنی ضروری بیان شد و هم افزایی بین مؤسسات قرآنی را خواستار شدند.

همچنین با تأکید بر اینکه امور قرآنی باید با محوریت تدبر در استان صورت گیرد، مدرک گرایی صرف در بحث امور قرآنی را یکی از مهمترین آفت‌های این عرصه بیان کردند./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات