۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۵۰۲۹۳
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان:

فرهنگ وقف در جامعه نهادینه شود

فرهنگ وقف در جامعه نهادینه شود
حجت الاسلام رضوی گفت: در ماه مبارک رمضان در قالب برنامه ضیافت همدلی بیش از یک هزار بسته سبد کالا و اقلام مورد نیاز بهداشتی در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام سید حسن رضوی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به سنت حسنه وقف اظهار داشت: می بایست بسترهای لازم برای فرهنگ سازی و ترویج سنت حسنه وقف در جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان در قالب برنامه ضیافت همدلی بیش از یک هزار بسته سبد کالا و اقلام مورد نیاز بهداشتی در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: در دو ماه نخست سال جاری مجموع بیش از ۱۵۰ میلیون تومان از محل موقوفه مرحوم بهاءالملک در همدان بنابر نیت واقف اجرایی شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان این که توجه به مشکلات نیازمندان باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد، گفت: باید همه مردم با روحیه ایثار و از خود گذشتگی برای رفع گرفتاری همه مردم به میدان بیایند.

وی در ادامه وقف را از سنت‌های حسنه جاری توصیف کرد و افزود: بنابر نیت واقف خیراندیش مرحوم بهاءالملک مبالغ مورد توجهی برای تهیه وسایل درمانی و تهیه دارو برای بیش از ۳۰ روستا در نظر گرفته شده و اقدامات آن صورت گرفته است./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات