۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۵۰۵۵۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

شهرداری اهتمام ویژه‌ای به حواشی شهر داشته باشد

شهرداری اهتمام ویژه‌ای به حواشی شهر داشته باشد
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: علی‌رغم خدمات قابل‌توجه شهرداری بجنورد در مناطق حاشیه‌ای مرکز استان، هنوز این مناطق به وضعیت شایسته و بایسته خود نرسیده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار بجنورد که به مناسبت هفته شورا برگزار شد، با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های شورا و شهرداری بجنورد، اظهار کرد: در ارزیابی عملکردها باید مجموعه اقدامات دیده شده و تنها به برجسته کردن نقاط ضعف یا قوت اکتفا نشود.

وی با بیان اینکه علی‌رغم خدمات قابل‌توجه شهرداری بجنورد در مناطق حاشیه‌ای مرکز استان، هنوز این مناطق به وضعیت شایسته و بایسته خود نرسیده‌اند، خطاب به اعضای شورای شهر و شهر بجنورد گفت: به حواشی شهر توجه ویژه‌ای داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: برخی خیابان‌ها و کوچه‌های بجنورد شاید یک سال دیرتر آسفالت شوند هم مشکلی پیش نمی‌آید ولی وضع حواشی در برخی جاها نیازمند توجه و اهتمام ویژه است.

وی با بیان اینکه کار شورا و شهرداری در مرئی و منظر مردم است، افزود: نهاد شوراها در کشور اکنون به تجارب خوبی رسیده و شما باید از تجربه چندین دوره شورا استفاده کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: کارهای خوبی که انجام داده‌اید و نتیجه گرفته‌اید؛ به‌گونه‌ای که در روحیه مردم تأثیر داشته و علاقه‌مندی آنها را به نظام بیشتر کرده است؛ این‌گونه اقدامات را ثبت و ضبط کنید تا دوره‌های بعدی شورا بتواند از این تجربیات بهره گیرد.

وی خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار بجنورد تصریح کرد: همچنین خدمات شورا و شهرداری را سالیانه در معرض دید مردم قرار دهید تا جامعه بیشتر از خدمات این نهاد مطلع شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف شورا و شهرداری در دوران پس از اتمام کرونا، اظهار کرد: پساکرونا سخت‌تر از کرونا است؛ زیرا محدودیت‌ها در این مدت سبب بداخلاقی و تنگ‌خلقی افراد شده است؛ ازاین‌رو شهرداری و شورای شهر از الآن به فکر اتمام کرونا باشند تا در آن زمان فضای شهر، فضایی پرنشاط و مسرت‌بخش باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای دوران کرونا برجسته کنید، افزود: به‌عنوان‌مثال رزمایش مواسات پدیده مبارکی است که برکات و ثمرات فراوانی در پی دارد و سبب تقویت پیوند و همدلی بین مردم شده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات