۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۵۰۶۶۳
معاون فرهنگی اوقاف همدان:

برنامه های مذهبی به دلیل کرونا به صورت مجازی برگزار می شود

برنامه های مذهبی به دلیل کرونا به صورت مجازی برگزار می شود
حجت الاسلام حسینی گفت: به دلیل شیوع کرونا اماکن متبرکه به دلیل تبعیت از پروتکل های بهداشتی برنامه های مذهبی مساجد و بقاع متبرکه به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی معاون فرهنگی اوقاف همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: بیش از۱۰  هزار بسته غذایی به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان و افراد معصوم در شهرستان همدان توزیع شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ایام کرونا با توجه به تعطیلی بقاع و اماکن متبرکه برنامه زیارت مجازی امامزادگان مورد توجه قرار گرفته و با همکاری صدا و سیمای مرکز استان در شب های ماه مبارک رمضان این برنامه ها به صورت مجازی از رسانه ملی پخش می شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع کرونا اماکن متبرکه به دلیل تبعیت از پروتکل های بهداشتی، برنامه های مذهبی که در مساجد و بقاع متبرکه انجام می پذیرفت؛ به صورت مجازی صورت می گیرد.

وی در پایان با اشاره به حضور حداکثری مردم خیر و نیک اندیش استان همدان در زمینه کمک به افراد محروم ابراز داشت: مردم خیر و نیک اندیش همدان با حضور گسترده خود در ایام بحران کرونا از بسیاری از افراد نیازمند و مستضعف استان جذب گیری و به آنها خدمت رسانی کردند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات