۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۴۹۹۲۶
حجت الاسلام گرجی:

برنامه ریزی لازم برای بهره مندی جامعه از اوقات ماه رمضان صورت گیرد

برنامه ریزی لازم برای بهره مندی جامعه از اوقات ماه رمضان صورت گیرد
حجت الاسلام گرجی گفت: مسؤولان برای برنامه های مذهبی در ایام ماه رمضان برنامه داشته باشند و نسبت به کارهایی که می‌توان با وجود کرونا انجام داد، برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام علی اصغر گرجی استاد حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به معنویت و تقویت بهداشت معنوی در بحران کرونا اظهار داشت: همه مردم مومن ایران اسلامی می بایست نسبت به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و لزوم آمادگی انسان برای بهره برداری هر چه بیشتر از فیوضات معنوی این ماه ابراز داشت: باید همه افراد جامعه خود را برای درک هرچه بیشتر در ماه مبارک رمضان آماده کنند.

حجت الاسلام گرجی ادامه داد: مسؤولان حوزه و تبلیغات اسلامی باید برای برنامه های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ریزی مدونی داشته باشند و نسبت به کارهایی که می‌توان با وجود بحران کرونا در زمینه امور معنوی و مذهبی انجام داد، برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام گرجی خاطرنشان کرد: در زمینه برگزاری مراسمات اعم از هیئات و جلسات سخنرانی می بایست از ظرفیت های فضای حقیقی و مجازی بهره گیری کرد و در عین حال پروتکل‌های بهداشتی را نیز مورد توجه قرار داد. 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: برای استفاده مطلوب از ایام و اوقات ماه مبارک رمضان لازم است تا با بهره گیری از برنامه ریزی دقیق و ظرفیت های بالقوه موجود بسترهای لازم را برای رسیدن به نتیجه مطلوب فراهم آوریم./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات