۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۵۱۰۴۷
از سوی مدرسه علمیه امام القائم صورت گرفت؛

رزمایش مومنانه و توزیع بیش از ۱۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

رزمایش مومنانه و توزیع بیش از ۱۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
حجت الاسلام بدری گفت: طلاب جهادی مدرسه علمیه امام القائم (عج) در رزمایش کمک مؤمنانه بیش از ۱۷۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه طلاب جهادی این مدرسه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مواسات در جامعه اسلامی اختلاف طبقاتی را نابود می‌کند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در نیمه شعبان و تأکید معظم له به اجرای رزمایش مؤمنانه، ادامه داد: طلاب جهادی مدرسه علمیه امام القائم(عج) با لبیک به ندای رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه بیش از 170 بسته معیشتی تهیه و در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توزیع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با بیان اینکه طلاب جهادی مدرسه علمیه امام القائم(عج) از همان روزهای شروع شیوع ویروس منحوس کرونا وارد میدان مبارزه با کووید19 و خدمت‌رسانی به مردم عزیز شدند، عنوان کرد: به همین منظور قرارگاه جهادی حوزه علمیه امام القائم(عج) برای ساماندهی و خدمت‌رسانی بهتر طلاب جهادی در مدرسه شکل گرفت.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) ادامه داد: طلاب جهادگر مدرسه علمیه امام القائم(عج) در بخش توزیع ماسک تاکنون بیش از 3 هزار ماسک بین نیازمندان و کادر درمانی توزیع کردند.

وی درباره فعالیت طلاب جهادی این مدرسه علمیه در کمک‌رسانی به کادر درمانی و خدمت به بیماران کرونایی، گفت: تعدادی از طلاب جهادگر مدرسه علمیه امام القائم(عج) به‌صورت خودجوش در بیمارستان ضیائیان حاضر شدند تا با خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی جهادگران سلامت را یاری برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین بدری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از طلاب این مدرسه علمیه با حضور در آرامستان‌ها و بهشت‌زهرا(س) فداکارانه به امر تغسیل و تجهیز متوفیان کرونایی مشغول شدند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات