۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۵۱۹۵۰
حجت الاسلام والمسلمین لائینی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی برای برون رفت از مشکلات کشور

ضرورت تقویت روحیه جهادی و انقلابی برای برون رفت از مشکلات کشور
نماینده ولی فقیه در مازندران، برون رفت از مشکلات کشور را نیازمند روحیه انقلابی و جهادی دانست و گفت: با تکیه بر همین روحیه توانستیم از بحران کرونا عبور کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تکریم از کادر درمانی در بیمارستان ولایت ساری با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، آن امام همام را الگوی سخاوت، کرامت و بخشندگی توصیف کرد کرد و گفت: سیره عملی آن حضرت بهترین الگو برای دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه است.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با تأسی از سیره اهل بیت (ع) همواره در کمک به همنوع پیشگام بودند، افزود: در طول ماه‌های اخیر که به دلیل شیوه ویروس کرونا شاهد بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از جامعه بودیم، عموم مردم و کسانی که دارای شرایط مناسب اقتصادی بودند برای کمک به نیازمندان جامعه به میدان آمدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در این مدت حماسه ساز شدند، خاطرنشان کرد: صحنه‌هایی که در طول دوران شیوع کرونا در اقصی نقاط کشور به تصویر کشیده شد، در دنیا بی نظیر است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این مردم در حوادث و صحنه‌های مختلف پیشگام بودند، بیان داشت: مردم و مسؤولان کشورمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا، علیرغم همه محدودیت و تحریم‌های ظالمانه غرب، خوش درخشیدند و سربلند بیرون آمدند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که شیوع ویروس کرونا، امتحان بزرگی برای مردم و مسؤولان کشورمان بود، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش‌های دشمنان این نظام، مردم و مسؤولان کشورمان در مقابله با این ویروس سربلند شدند و پیروز دیگری به نام به این ملت رقم خورد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی کشور برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این افراد سخت کوش و ایثارگر به حق مدافعان سلامت هستند و در این مسیر حتی جان خود را برای حفظ سلامت مردم در طلب اخلاص قرار دادند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سلامت و امنیت طبق احادیث دو نعمت برتر خداوند هستند که باید قدردان آن باشیم، تصریح کرد: کسانی که در این دو بخش مشغول خدمت هستند باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار گیرند.
 
وی با اشاره به این که مردم فهیم کشورمان از همان روز‌های نخست به کمک کادر درمانی آمدند و همراه این عزیزان به خدمت رسانی مشغول شدند، افزود: ویروس کرونا، صحنه‌هایی از وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان را بار دیگر به تصویر کشید که بسیار ارزشمند است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که کادر درمانی و بیمارستانی کشور در بحران کرونا به صورت جهادی و استشهادی حضور داشتند، گفت: امروز برای برون رفت از مشکلات کشور بیش از پیش نیازمند روحیه انقلابی و جهادی هستیم و این مسأله در همین جریان بحران کرونا به وضوح مشاهده شد./950//210/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات