۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۵۲۳۵۵
معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول دورود:

بهره مندی از فضای مجازی فرصتی برای نهادینه سازی ارزش ها است

بهره مندی از فضای مجازی فرصتی برای نهادینه سازی ارزش ها است
معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول دورود از فعالیت طلاب در فضای مجازی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: بهره مندی از این فضا فرصتی برای تقویت معنویت است.

سمیرا لک، معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم فعالیت حضوری خواهران مبلغ در ماه مبارک رمضان بیان داشت: از ظرفیت تبلیغی طلاب و خواهران مبلغ در فضای مجازی استفاده می شود.

وی به بخشی از فعالیت های مجازی طلاب و مبلغان اشاره کرد و افزود: تشکیل گروه تحت عنوان ضیافت مجازی ماه مبارک همراه با ختم قرآن دسته جمعی در هر روز ماه مبارک رمضان، دعوت از از اساتید حوزه در راستای پاسخگویی به سؤالات شرعی و بیان احکام از جمله فعالیت ها است.

لک در ادامه بیان کرد: درج عکس، دلنوشته و ادعیه ماه مبارک رمضان در کانال خبری واحد فرهنگی و گروه های عضو در فضای مجازی، تهیه و تنظیم پی دی اف آموزش روانخوانی قرآن کریم از طرف واحد فرهنگی مرکز جهت اشتراک در شبکه های اجتماعی از دیگر اقدامات مؤثر در فضای مجازی است.

وی به تهیه ماسک و بسته های غذایی توسط طلاب سطح سه مرکز تخصصی فقه و اصول دورود اشاره کرد و یادآور شد: این ماسک ها بین افراد نیازمند و در مناطق حاشیه نشین توزیع شده است.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی خواهران دورود افزود: تهیه و توزیع بسته های غذایی بین طلاب نیازمند و متضرر از کرونا از دیگر اقدامات مرکز تخصصی است.

وی خاطرنشان کرد: دو میلیون و 675 هزار تومان توسط سیده سمانه موسوی از طلاب مرکز تخصصی جهت کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

لک از برگزاری نشست فرهنگی تربیتی با موضوع نقش دعا و توسل در فتنه ها و بلایا و تأثیر آن بر سلامت جسمی و روحی هر فرد خبر داد و گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین قائد رحمتی از اساتید مرکز تخصصی در جمع طلاب برگزار شده است.

وی بیان کرد: طلاب در فضای مجازی در کنار دیگر فعالیت های تبلیغی در ماه مبارک رمضان همواره به انعکاس نقش دعا و توسل در فتنه ها و بلایا و تأثیر آن بر سلامت جسمی وروحی هر فرد می پردازند.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی خواهران دورود افزود: مسابقه نقاشی ویژه کودکان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) با محوریت آشنایی کودکان با شخصیت ایشان از دیگر اقدامات صورت گرفته است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات