۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۵۲۳۵۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت مجازی هزار طلبه خواهر در ماه مبارک رمضان

فعالیت مجازی هزار طلبه خواهر در ماه مبارک رمضان
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان به فعالیت طلاب و مبلغان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هزار طلبه خواهر از فرصت تبلیغی فضای مجازی استفاده می کنند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا خواهران طلبه استان از ابتدای اسفند ماه فعالیت تبلیغی خود را در فضای مجازی انجام می دهند.

وی با اشاره به راه اندازی کانال و گروه هایی از طرف طلاب و اساتید حوزه در فضای مجازی افزود: در این کانال ها هزار طلبه و مبلغ خواهر فعالیت تبلیغی دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، بیان احکام شرعی، بیان آداب روزه داری، مقابله با ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از جمله مطالبی است که از سوی مبلغان ارائه می شود.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس های مجازی تفسیر، قرائت و روخوانی قرآن کریم، گفتمان های مجازی و تبیین سبک زندگی اسلامی از دیگر فعالیت های مجازی طلاب به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: اساتید مشاور حوزه علمیه با راه اندازی کانال هایی در زمینه ارائه مشاوره به دانش آموزان، جوانان و خانواده ها فعالیت دارند.

وی اذعان داشت: مشاوره ها با محوریت موضوعاتی همچون تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، همسرداری و دیگر مشاوره های تحصیلی ارائه می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات