۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۵۲۷۷۷

اهانت شبکه سعودی به شهید المهندس/ تاکید عراق بر لزوم عذرخواهی

اهانت شبکه سعودی به شهید المهندس/ تاکید عراق بر لزوم عذرخواهی
کمیسیون ارتباطات و رسانه‌های پارلمان عراق با محکوم کردن اهانت شبکه سعودی "MBC" به شهید ابومهدی المهندس، خواستار عذرخواهی این شبکه شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت بغداد الیوم، کمیسیون ارتباطات و رسانه های پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد: "این کمیسیون اقدام شبکه "MBC" سعودی در متهم کردن شهید فرمانده ابومهدی المهندس به تروریسم را محکوم می کند".

این بیانیه افزود: شبکه "MBC" برای اهانت به چهره های سرشناس عراق از ابزارها و روش های مختلفی در طول سالهای گذشته استفاده کرده و انواع اتهام ها را به آنها وارد کرده است و کار به جایی رسیده که شخصیتی ملی و مبارز نظیر شهید حاج ابو مهدی المهندس را که عمرش را در راه جهان و جانفشانی علیه رژیم گذشته و باندهای تروریستی داعش و نیروهای شرور و اشغالگری فدا کرده است، متهم می کند.

این کمیسیون خواهان "بستن دفاتر شبکه "MBC" در عراق در صورت عدم عذرخواهی این شبکه به خاطر گمراه کردن عمدی افکار عمومی و تلاش برای خدشه وارد کردن به وجهه شهید المهندس شد".

این کمیسیون افزود: این وضعیت ایجاب می کند که با قدرت در برابر تداوم اهانت به چهره های سرشناس ملی از سوی نهادهای رسانه ای که حامیان مالی و رویکرد سیاسی و طایفه ای آنها شناخته شده هستند، وارد عمل شد.

در بیانیه کمیسیون ارتباطات و رسانه های پارلمان عراق تاکید شد: هراندازه که تلاش کنند تا در قالب طرح های پلید و کینه توزانه به وجهه شهید المهندس و چهره های سرشناس دلاور ما - که در راه مقابله با نیروهای تاریکی و استکبار جهانی خدشه وارد کنند، این شهید همچنان مشعل روشن تاریخ باقی خواهد ماند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
از دید من قطع کردن صدای مخالف غلطه راه درست ترویج روش درست زندگی یا به طور کلی تر ترویج درست فکر کردن و فرهنگ سازیه این یه واقعیته که این مشکل در همه جای دنیا هست.
0
0