۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۵۲۸۴۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

۴۰۰ هزار خانوار جامعه هدف دریافت بسته‌های معیشتی است

۴۰۰ هزار خانوار جامعه هدف دریافت بسته‌های معیشتی است
امام جمعه اهواز بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، ۲۵۰ هزار بسته معیشتی داده شد، گفت: جامعه هدف دریافت بسته‌های معیشتی، ۴۰۰ هزار خانواده است.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، پیش از ظهر امروز، در آیین توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی آستان قدس رضوی در خوزستان، با اشاره به فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان برای کمک به نیازمندان عنوان داشت: جامعه هدف قرارگاه ۴۰۰ هزار خانوار است که به طور میانگین یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: برای جلوگیری از موازی کاری، سامانه‌ای راه اندازی شد، شماره‌های ملی نیازمندان از مراکز گوناگون اعلام شد، هدف آن است تا مدیریت به گونه‌ای صورت بگیرد که همه نیازمندان از بسته‌های معیشتی بهره‌مند شوند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش، ۲۵۰ هزار بسته معیشتی به جامعه هدف واگذار شد، افزود: چهارمین مرحله رزمایش تاکنون انجام شده است، آستان قدس رضوی با توجه به نقش آفرینی در سراسر کشور به ویژه در بحث محرومیت زدایی، در این مرحله یاری‌گر شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اذعان داشت: نمی‌توانیم ادعا کنیم که می توانیم به همه نیازمندان کمک کنیم، اما در حد توان تلاش بر آن بود تا موازی کاری در اهدای بسته‌های معیشتی صورت نگیرد و کرامت نیازمندان حفظ شود.

وی گفت: در آمریکای داعیه دار تمدن، مشاهده می‌شود که مردمانش به گدایی افتادند و صف‌های طویل برای دریافت غذا تشکیل می‌دهند، اما در ایران اسلامی بدون این که از در خانه ای، فیلم گرفته شود؛ عزت و کرامت نیازمندان حفظ و بسته‌ها شبانه در میان آن‌ها توزیع می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که در بخش‌های مختلفی به نیازمندان کمک خواهد شد، بیان داشت: بسته‌های غذایی بخشی از کمک‌های صورت گرفته است، بسته‌های غذایی تا چند ماه آینده با کمک خیران و نهاد‌های نظام اسلامی ادامه خواهد داشت./310/9456/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات