۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۵۲۸۴۳
حجت الاسلام موسوی مطرح کرد؛

کیفیت محوری؛ مهم‌ترین ملاک پذیرش حوزه علمیه لرستان

کیفیت محوری؛ مهم‌ترین ملاک پذیرش حوزه علمیه لرستان
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه در پذیرش طلاب جدیدالورود محدویتی وجود ندارد، گفت: مهم‌ترین معیار کیفیت محوری است.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 13 مدرسه علمیه برادران در استان فعالیت دارند.

وی یادآور شد: یک هزار و ۱۸۲ طلبه در مدارس علمیه برادران و در پایه علمی یک تا 10 در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی و تلاش اساتید برای برگزاری این کلاس ها اذعان داشت: اساتید و طلاب با همکاری یکدیگر تلاش می کنند از ظرفیت فضای مجازی در تدریس و فراگیری علوم دینی بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه برداران از 9 اسفند 98 آغاز شده است و علاقه مندان تا 20 خرداد می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: مهم ترین ملاک و معیار پذیرش در مدارس علمیه برادران لرستان کیفیت محوری است و در این راستا محدودیتی در زمینه پذیرش نداریم.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت اعلام شده از سوی مدارس علمیه برادران امسال حدود 300 طلبه جدیدالورود پذیرش خواهد شد و بر اساس ملاک کیفیت محوری این آمار امکان تغییر دارد.

وی افزود: پس از برگزاری آزمون ورودی افرادی که امتیاز لازم را کسب کنند، در دیگر مراحل پذیرش مورد ارزیابی قرار می گیرند./310/9451/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات