۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۵۲۸۸۴

نماینده جامعه المصطفی در هند ارتحال حجت الاسلام محمد علی محمدی را تسلیت گفت

نماینده جامعه المصطفی در هند ارتحال حجت الاسلام محمد علی محمدی را تسلیت گفت
حجت الاسلام رضا شاکری با صدور بیانیه ای درگذشت مدیر حوزه علیمه «نور الهدی» درشهر «بمبئی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در هند، حجت الاسلام رضا شاکری نماینده جامعه المصطفی در دھلی نو با صدور بیانیه ای درگذشت حجت الاسلام محمد علی محمدی مدیر حوزه علیمه «نور الهدی» در شهر«بمبئی» را تسلیت گفت.

این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الإمامُ الصادق (علیه السلام) " إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثَلَمَ فِي الإِسْلامَ ثَلْمَةً ، وَلا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ "

با تأسف وتأثر فراوان، خبردرگذشت عالم فرزانه و روحانی انقلابی مرحوم حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ محمد علی محمدی (رحمة الله عليه) مدیر و موسس محترم حوزه علیمه «نورالهدی» در شهر «بمبئی» را دریافت کردم.

این عالم جلیل القدر، فردی انقلابی و ثابت قدم و از ارادتمندان حضرت مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) به شمار می رفت و تا پایان عمر وفادارانه در کنار انقلاب اسلامی باقی ماند و از آرمان های به حق آن دفاع کرد.

آن مرحوم عمر خود را در راه تبلیغ و دفاع از مبانی و اصول مکتب اهل بیت (علیهم اسلام) صرف کرد.

این حادثه ناگوار، ضایعه‌ای برای جامعه روحانیت و حوزه‌ های علمیه و شیعیان هندوستان به ویژه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم است.

اینجانب این مصیبت را به محضر مقدّس حوزه های علمیه و علمای هندوستان، خصوصا بیت شریف آن مرحوم و دیگر بازماندگان آن مرحوم از جانب خود و مجموعه کارکنان نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان تسلیت گفته و از خداوند رحیم، پاداش شایسته، علوّ درجات و رضوان الهی را برای آن فقید سعید مسألت می‌نمایم.

رضا شاکری
رییس نمایندگی جامعه المصطفی در هندوستان

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات