۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۵۲۹۰۲
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

رزمایش کمک مومنانه «همبستگی و وحدت» ملت را به تصویر کشاند

رزمایش کمک مومنانه «همبستگی و وحدت» ملت را به تصویر کشاند
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: رزمایش کمک مومنانه ویژگی «همبستگی، دلسوزی، وحدت، عشق و علاقه» را به تصویر می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در رزمایش کمک مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس که در راستای لبیک گفتن به دستور رهبر معظم انقلاب در سالن آزادی سنندج برگزار شد با گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: از تمامی آحاد ملت جهت شرکت در رزمایش کمک مؤمنان تشکر می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه دومین حرکت رزمایش کمک مؤمنانه در استان کردستان وارد فاز دوم اجرایی شد، افزود: این حرکت خداپسندانه با کمک مجموعه‌های دولتی و مردمی محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان رزمایش کمک مؤمنانه را اقدام ارزشمندی دانست که به یاری آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا شتافته و گفت: این رزمایش ویژگی «همبستگی، دلسوزی، وحدت، عشق و علاقه» را به تصویر می‌کشد.

وی با تأکید بر اینکه در استان کردستان مشارکت مردمی بسیار شایان توجه بوده است، ادامه داد: خوشبختاته در راستای تحقق این مهم دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز در کنار مردم، بخشی از این آلام را درک و رفع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی ضمن قدردانی از همت جمعی شکل گرفته در ایام کرونایی جهت یاری کردن نیازمندان، اظهار کرد: اسلام دستورات ویژه‌ای داده و ما را تشویق کرده تا در کنار برپایی نماز، ذکات را نیز پرداخت کنیم که این ذکات «صدقات» را نیز شامل می‌شود.

وی ذکر اینکه در سیره بزرگان مقوله یاریگری ضعفا به‌خوبی قابل دریافت است، گفت: امیرالمؤمنین(ع) و دیگر بزرگان دینی بارها دارایی‌های خود را وقف کرده و به فقرا بخشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اذعان به اینکه کار مؤمنانه در ماه مبارک رمضان دارای پاداش مضاعف است، خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهاد کمک‌رسانی نیستند، پویشی زیبا و شایان تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مؤمنانه از نیمه شعبان آغاز شده و تا به امروز ادامه یافته است، یادآور شد: خوشبختانه مردم و مسؤولان در این تلاش مؤمنانه خوش درخشیدند و این اقدام مشمول دعا و برکت همدلی و کمک‌های مؤمنانه خواهد بود./1350/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
امیدوارم به لطف و مدد پروردگار آمار فوتی ها بازهم پایین تر بیاد. همچنان ضدعفونی را در محل کار و محل زندگی ادامه میدهیم. همچنان اصول بهداشت فردی و عمومی را با دقت رعایت میکنیم. همچنان رعایت فاصله فیزیکی را مراعات میکنیم. التماس دعای خیر.....
0
0