۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۵۲۹۰۳
ماموستا راستی:

سپاه در تمام فراز و نشیب‌ها در کنار مردم است

سپاه در تمام فراز و نشیب‌ها در کنار مردم است
امام جمعه موقت سنندج گفت: سپاه همواره در تمام فراز و نشیب‌ها در کنار مردم و یاریگر نیازمندان جامعه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا محمدامین راستی در رزمایش کمک مؤمنانه سپاه بیت‌المقدس که در راستای لبیک گفتن به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تسلیت شهادت امام متقیان حضرت علی(ع)، اظهار داشت: شهادت سه تن از جوانان برومند این استان را به خانواده‌های آنان و مردم شهیدپرور این دیار تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با ذکر اینکه ماه رمضان ماهی‌ست که اولش رحمت، وسطش مغفرت و آخرش دوری از آتش جهنم است، افزود: نیل به این سه ویژگی مرهون از خودگذشتگی، ایثار، انفاق و کمک است.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه ما نمی‌توانیم قله بّر و سربلندی را فتح کنیم، مگر اینکه آنچه در نزدمان محبوب است را در راه خدا انفاق کنیم، تصریح کرد: اخوت، برابر و برادری در ابتدا بر فقر تأکید و پس از آن بر برطرف کردن نیاز مردم توجه کرده و مصداقی را ذکر می‌کند که در صورت تحقق آن، اخوت و برادری محقق می‌شود.

وی مصداق‌های تحقق اخوت و برادری را شامل انقاق در راه خدا به صورت تمام اموال، نصف اموال و در نهایت به حد رفع نیاز فرد دانست و گفت: امروز شاهد هستیم با بروز کرونا، کسانی که غیرت داشتند به یاری فقرا شتافتند و با وجود بیکاری، یاریگر بسیاری از خانواده‌ها بودند.

ماموستا راستی با تأکید بر اینکه سپاه در تمام فراز و نشیب‌ها در کنار مستمندان و فقرا بوده و هست، تصریح کرد: مدافعان امنیت این‌بار نیز آستین را بالا زده و در راستای رفع نیاز نیازمندان به میدان آمده‌اند./1350/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
سپاه حافظ انقلاب و مرزهای کشور است.
0
0