۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۶۵۲۹۲۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

کرسی درس قرآن در همه مدارس علمیه استان خوزستان راه اندازی می‌شود

کرسی درس قرآن در همه مدارس علمیه استان خوزستان راه اندازی می‌شود
امام جمعه اهواز گفت: در همه مدارس استان خوزستان با اشراف آیت الله موسوی جزایری، کرسی درس قرآن راه اندازی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز در ویژه برنامه سحرخیزان با اشاره به اینکه رمضان ماه بهار قرآن است، عنوان داشت: مباحث قرآنی یکی از حلقه‌های مفقوده در بسیاری از حوزه‌های علمیه است هر چند در قم پرداختن به مباحث قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه کرسی درس قرآن در بسیاری از شهر‌ها خالی است، اظهار داشت: افزون بر اینکه به دنبال یک مؤسسه تخصصی در حوزه قرآن مجید هستیم، در همه مدارس استان با اشراف آیت الله موسوی جزایری، کرسی درس قرآن راه اندازی خواهد شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه شب قدر بزرگترین نعمت در ماه رمضان است، خاطرنشان کرد: شب قدر را خداوند در برابر عمر طولانی سایر امت‌های پیش از اسلام قرار داده است، شب قدری که بهتر از هزارماه می‌باشد جبران کننده کوتاهی عمر ما در امت اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به عمر طولانی در میان امت‌های پیش از اسلام گفت: عمر طولانی بدون بهره بری و دستان خالی فایده ندارد، شب قدر بهترین فرصت برای اهل راه و رسیدن به مقصد است حتی اگر عمر کوتاهی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شب قدر شب بیداری از غفلت است، بیان داشت: فاطمه زهرا (س) شاه کلید، حقیقت و باطن شب قدر است، طبق روایات اگر کسی باطن و حقیقت حضرت را درک کند، شب قدر را درک می‌کند، قدر شب پاکی با توبه واقعی است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات