۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۵۲۹۷۵

کتاب "به سوی حیات طیبه" منتشر شد

کتاب
کتاب "به سوی حیات طیبه" به دنبال آن است که در پرتو آیات قرآنی، رهیافتی به حیات طیبه ارائه و در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا چاپ نخست کتاب "به سوی حیات طیبه" تألیف سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی به همت انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

شکل‌گیری جامعه اسلامی در سایه حیات طیبه امکان پذیر است. شاخص‌ها، مؤلفه‌ها و زوایای حیات طیبه در پرتو آیات نورانی قرآن، سنت پیامبر اسلام(ص) و سیرۀ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روشن می‌گردد.

این پژوهش به دنبال آن است که در پرتو آیات قرآنی، رهیافتی به حیات طیبه ارائه و در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد، تا زمینۀ حضور قرآن در صحنه‌های زندگی فردی و اجتماعی برای آحاد هر چند اندک جامعه فراهم گردد. انتخاب آیات کوتاه، این فرصت را جهت استفاده و استناد و حفظ آیات در اختیار همگان قرار می‌دهد که با ذکر و یادآوری آن‌ها به هنگام حوادث و پیشامدهای خوب و بد، تصمیم قرآنی بگیرد و با نور قرآن مسیر درست را بپیماید. کمااینکه در مصیبت‌ها با ذکر آیۀ شریفۀ «انالله و انا الیه راجعون» و «بشر الصابرین» به صبر و شکیبایی دعوت می‌کنیم، یا در مقام دعوت به همکاری در کارهای خیر و نیک به «تعاونوا علی البر و التقوی» استناد می‌کنیم.

چاپ نخست این اثر در ۳۳۸ صفحه رقعی، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۴۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب "به سوی حیات طیبه"‌ می‌توانند از طریق شماره تلفن بازرگانی ۶۶۴۹۳۶۲۰ و یا فروشگاه اینترنتی انتشارات سروش با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com، واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۹۴۹۱۳۰ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند./925/د102/ق
منبع: منانشر
ارسال نظرات