۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۵۳۰۲۰
با اجرای طرح محسنین سلامت در کاشان؛

۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده بیماران کرونایی توزیع شد

۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده بیماران کرونایی توزیع شد
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان از توزیع ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین بیماران بهبود یافته و خانواده‌هایی که عزیزان خود را در بر اثر بیماری کرونا از دست دادند، خبر داد.
حسین نیکزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: طرح محسنین سلامت برای بیماران بهبود یافته از کرونا و خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اثر بیماری کرونا از دست داده اند راه اندازی شد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی، هربسته به ارزش ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال بین بیماران بهبود یافته از کرونا و خانواده‌هایی که عزیزان خود را در بر اثر بیماری کرونا از دست دادند، توزیع شد.

به گفته وی در حال حاضر و در ایام ماه مبارک رمضان نیز خیرین سلامت شهرستان کاشان و آران و بیدگل در تهیه بسته‌های معیشتی برای حانواده‌های بیماران کرونایی فعال هستند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت در ادامه از تعامل و مشارکت بیش از ۶۰۰ خیر کاشانی و آران و بیدگلی در مبارزه با کرونا خبر داد.

نیکزاد با اشاره به همکاری خیرین سلامت کاشان و آران و بیدگل از ابتدای اسفندماه سال گذشته گفت: خرید تجهیزات مرتبط با کرونا شامل دستگاه‌های مانیتور، ونتیلاتور، پالس اکسی متر، تخت آی سی یو و بیمارستانی، الکتروشوک و لوازم حفاظتی شامل گان، عینک، ماسک و شیلد و مواد ضدعفونی و ژل از جمله کمک‌های خیرین در این مدت بوده است.

وی به کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین اشاره کرد و افزود: همکاری در ایجاد نقاهتگاه، تهیه بسته‌های غذایی، تجهیز آزمایشگاه تست کرونا، برپایی کارگاه‌های تولید مواد بهداشتی و شوینده و راه اندازی طرح محسنین سلامت از دیگر اقدامات خیرین دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان با تقدیر از زحمات مدافعین سلامت، ارگان‌ها و سازمان ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی و هیات مذهبی، سازمان‌های خیریه مردم نهاد و خیرین نیک اندیش، یادآور شد: برای ساخت و تکمیل پروژه‌های بهداشتی و بیمارستانی در حال احداث و تامین تجهیزات پزشکی نیازمند تداوم یاری سبز خیرین هستیم.

نیکزاد همچنین بیان این که زنجیره کرونا هنوز قطع نشده است، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات