۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۵۳۲۷۹
مدیر حوزه علمیه کرمان:

انسجام محور مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی، پیام آور نابودی اسرائیل است

انسجام محور مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی، پیام آور نابودی اسرائیل است
حجت الاسلام والمسلمین الله وردی گفت: از بین رفتن اسرائیل غاصب روز به روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود و این از دستاوردهای مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که روز قدس در وحدت بخشی به مسلمانان آزادی خواه جهان علیه اسرائیل بسیار تاثیر گذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی به نام روز قدس، عنوان کرد: روز قدس تبدیل به یک اجماع جهانی علیه زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی شده است.

مدیر حوزه علمیه کرمان حاج قاسم سلیمانی را یک ابرقهرمان ضد اسرائیلی دانست و افزود: با شهادت حاج قاسم سلیمانی حساسیت‌ها علیه دشمن صهیونیستی افزایش پیدا کرده و جبهه مقاومت جانی دوباره گرفته است.

وی با بیان اینکه سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس امسال از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس مکمل شهادت سردار سلیمانی در وحدت بخشی به جهان اسلام در مقابله با اسرائیل جنایتکار است.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی خون حاج قاسم سلیمانی را موجب تداوم راه او دانست و ابراز کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی اختلافات جزئی میان گروه های فلسطینی نیز از بین رفته و با سامان یافتن جبهه مقاومت، نابودی اسرائیل نزدیک تر شده است.

مدیر حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه خون‌بهای حاج قاسم سلیمانی خروج نیروهای آمریکایی از منطقه است، عنوان کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی گروه‌های مقاومت برای اخراج آمریکا از منطقه مصمم تر شده‌اند و دشمن نیز به این مسئله پی برده است که دیگر جایی در منطقه ندارد.

وی انسجام گروه های مقاومت در سراسر منطقه را پیام آور نابودی اسرائیل در آینده نزدیک دانست و اظهار کرد: از بین رفتن اسرائیل روز به روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود و این از دستاوردهای مقاومت است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات