۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۵۳۵۰۹
مدیر حوزه علمیه فارس:

اعطای حق تعیین سرنوشت به فلسطینی ها معقول ترین راه برای حل مسائل فلسطین است

اعطای حق تعیین سرنوشت به فلسطینی ها معقول ترین راه برای حل مسائل فلسطین است
حجت الاسلام استوار میمندی گفت: باید مردم اصیل فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی با شرکت در انتخابات نظام و حاکمان مطلوب خود را انتخاب کنند.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن آرمان‌های قدس شریف، گفت: کرونا روز قدس تحت تاثیر قرار نخواهد داد و پیام‌های این روز بزرگ به گوش تمام آزادی‌خواهان جهان خواهد رسید.

حجت الاسلام استوار میمندی هدف از طرح معامله ننگین قرن را رسمیت بخشیدن به دولت مجهول اسرائیل عنوان کرد و اظهار داشت: برجسته سازی طرح معامله قرن از سوی استکبار جهانی و حاکمان ابله آمریکا باعث اهمیت دوچندان روز قدس امسال شده است.

مدیر حوزه علمیه فارس با تاکید بر استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ها برای زنده نگه داشتن روز قدس، عنوان کرد: آگاه ساختن ملت‌های منطقه و مردم آزاده جهان نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از ضرورت های مهم در روز قدس است.

وی به سخنرانی رهبر انقلاب برای اولین بار در روز قدس امسال اشاره کرد و ابراز داشت: این سخنرانی مهم سبب تغییر معادلات جهانی و افزایش ضریب رسانه‌ای روز قدس خواهد شد و تحلیلی جامع از مسیر راه امت اسلامی دربرخواهد داشت.

حجت الاسلام استوار میمندی با بیان اینکه معقول ترین راه برای حل مسائل فلسطین را جمهوری اسلامی پیشنهاد داده است، گفت: اعطای حق تعیین سرنوشت به مردم فلسطین بهترین راه برای پایان دادن منازعات است.

مدیر حوزه علمیه فارس عنوان کرد: امروز منازعات سیاسی دنیا با دموکراسی حل می شود و تا زمانی که حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین به رسمیت شناخته نشود این منازعات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فلسطین سرزمین اجدادی فلسطینی های اصیل است، اظهار داشت: باید مردم اصیل فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی با شرکت در انتخابات نظام و حاکمان مطلوب خود را انتخاب کنند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات