۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۵۳۶۱۰
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی:

روز قدس، آغاز اقدام عملی برای نابودی ظلم در جهان است

روز قدس، آغاز اقدام عملی برای نابودی ظلم در جهان است
حجت الاسلام محسنی با بیان اینکه روز قدس، روز تحقق وعده های الهی است، گفت: روز قدس، آغاز اقدام عملی برای نابودی ظلم در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عادل محسنی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، شب گذشته به‌صورت مجازی در خصوص مساله قدس به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: روز قدس، روز تحقق وعده‌های الهی است.

وی افزود: در اصل روز قدس، روز آغازین اقدام عملی برای نابودی جرثومه‌های فساد و ظلم و چپاول در جهان کنونی است.

حجت الاسلام محسنی با بیان اینکه قدس روز تحقق سنت‌های قطعی الهی است، عنوان کرد: یکی از سنت‌های قطعی الهی نابودی و ریشه‌کن شدن قدرت‌ها به‌واسطه‌ ظلم و ستم است؛ طبق صریح آیات الهی، خداوند متعال ظالمان را ریشه‌کن می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ادامه داد: همچنین در آیات دیگری بحث مجازاتِ دردناک الهی بیان می‌شود؛ امام علی(ع) نیز می‌فرمایند ستم موجب زوال نعمت‌ها و شتاب خشم و انتقام الهی می‌شود؛ مقصود از این کلام آن است که حکومت‌هایی که بر پایه ظلم بنا می‌شوند همان ظلم سبب ریشه‌کن شدن آن حکومت‌ها و تغییر نعمات الهی می‌شود.

وی گفت: امروز اگر می بنیم رژیم اشغالگر قدس به دور خود دیوار کشیده به خاطر عدم وجود آرامش است؛ امروز گنبد به‌اصطلاح آهنین آنان با کوچک‌ترین موشک‌هایی که از سمت غزه به سمت آنان شلیک می‌شود همانند تارعنکبوت بر اساس وعده الهی فرومی‌ریزد.

حجت الاسلام محسنی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از وعده‌های الهی این است که خونریزی موجب شتاب عذاب الهی، نابودی نعمت، پایان زندگی و نابودی حکومت و قدرت ظالم می‌شود. امام علی(ع) می‌فرمایند هرگز پایه‌های حکومت و سلطنت خودتان را بر خونریزی بنا نکنید که این امر سبب زوال حکومت می‌شود. بنابراین بر اساس سنت الهی نابودی رژیم اشغالگر قطعی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بیان داشت: جامعه اسلامی با مقاومت و اتحاد می‌تواند جبهه باطل را شکست دهد و پیروز شود و این باید به‌دور از شعارزدگی باشد.

وی افزود: سردار سلیمانی مرد این میدان بود و هدفی جز نابودی رژیم صهیونیستی نداشت اگر مسلمانان بیداردل نمی‌خواهند خون سردار سلیمانی پایمال شود باید در برابر این رژیم منحوس اقدام عملی داشته باشند./813/پ202/ف

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات