۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۵۳۸۵۸
برای سال تحصیلی آینده؛

فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری اعلام شد

فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری اعلام شد
امینی گفت: مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(س) برای سال تحصیلی آینده در مقطع عمومی طلبه می پذیرد.

سرکار خانم فاضله، سمیه امینی مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(س) برای سال تحصیلی 1399-1400 از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

وی ظرفیت پذیرش در سطح عمومی را 35 نفر بیان کرد و ادامه داد: متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر با حداکثر سن ۴۰ سال یعنی متولدین 1359 به بعد، می‌توانند در مقطع عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند؛ لازم به ذکر است پذیرش در مقطع عمومی بدون آزمون بوده و سنجش علمی و اخلاقی افراد از طریق معدل کل و مصاحبه حضوری صورت می‌پذیرد.

امینی درباره مزایای تحصیل در مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(س) عنوان کرد: ازآنجاکه تربیت طلاب تراز انقلاب ازجمله اهداف این مدرسه علمیه محسوب می‌شود، برگزاری منظم درس اخلاق توسط اساتید اخلاق و اهتمام به یادگیری تفسیر قرآن کریم از اقدامات مهم این مدرسه در تربیت طلاب تراز انقلاب به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(س) ادامه داد: همچنین توجه به سبک زندگی اسلامی در برگزاری دوره‌های مختلف آموزش‌های کاربردی و مهارتی در طول سال تحصیلی، باهدف پرورش طلاب مهذب انقلابی و دارای نشاط مذهبی و روحیه جهادی از دیگر  مزایای تحصیل در مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(س) محسوب می‌شود.

وی افزود: از دیگر مزایا می‌توان به برگزاری جلسات بصیرتی و تحلیل سیاسی با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری هیأت هفتگی با مسؤولیت طلاب، کتابخانه، مهدکودک در دو گروه سنی نوپا (شیرخوار) و کودکان تحت آموزش، سالن ورزشی، برگزاری کلاس‌های مکالمه عربی، زبان انگلیسی و... اشاره کرد.

گفتنی است، طلاب علاقه‌مند به نام‌نویسی در مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(س) می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh.whc.ir  اقدام به ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به‌صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در پرند، میدان ایمان، ساختمان دارالقرآن، طبقه سوم، مدرسه علمیه حضرت خدیجه الکبری(س) مراجعه و یا با شماره‌های 02156796670_02156796480 تماس بگیرند./813/ت302/ب1

فراخوان پذیرش طلبه برای سال تحصیلی آینده

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ایناز
Iran, Islamic Republic of
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
سلام ببخشید منظور از تمام وقت چیه؟ یعنی خوابگاه؟
0
0