۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۵۳۸۶۲
در مقطع عمومی؛

مدرسه علمیه الزهرا طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه الزهرا طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه الزهرا (س) در مقطع عمومی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

سرکار خانم فاضله، انسیه سادات گلستانی هاشمی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) قیام دشت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س)، برای سال تحصیلی 1399-1400 از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط طلبه می‌پذیرد.

وی ظرفیت پذیرش در سطح عمومی را 20 نفر بیان کرد و ادامه داد: متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر با حداکثر سن ۴۰ سال یعنی متولدین 1359 به بعد، می‌توانند در مقطع عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند؛ لازم به ذکر است پذیرش در مقطع عمومی بدون آزمون بوده و سنجش علمی و اخلاقی افراد از طریق معدل کل و مصاحبه حضوری صورت می‌پذیرد.

گلستانی هاشمی درباره مزایای تحصیل در مدرسه علمیه الزهرا(س)، عنوان کرد: ازآنجاکه تربیت طلاب تراز انقلاب ازجمله اهداف این مدرسه علمیه محسوب می‌شود، برگزاری منظم درس اخلاق توسط اساتید برجسته و اهتمام به یادگیری تفسیر قرآن کریم، از اقدامات مهم این مدرسه در تربیت طلاب تراز انقلاب به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ادامه داد: همچنین توجه به سبک زندگی اسلامی در برگزاری دوره‌های مختلف آموزش‌های کاربردی و مهارتی در طول سال تحصیلی، باهدف پرورش طلاب مهذب انقلابی و دارای نشاط مذهبی و روحیه جهادی از دیگر  مزایای تحصیل در مدرسه علمیه الزهرا(س) محسوب می‌شود.

وی افزود: از دیگر مزایا می‌توان به برگزاری جلسات بصیرتی و تحلیل سیاسی با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی، وجود کتابخانه غنی، مهدکودک قرآنی و پیش‌دبستانی تحت نظارت آموزش‌وپرورش اشاره کرد.

گفتنی است، طلاب علاقه‌مند به نام‌نویسی در مدرسه علمیه الزهرا(س) می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh.whc.ir  اقدام به ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر همه‌روزه از ساعت 11 الی 13 به‌صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در قیام دشت، بلوار آزادی، جنب دبیرستان الغدیر مراجعه و یا با شماره 33583240 _ 09953975448 تماس بگیرند./813/ت302/ب1

مدرسه علمیه الزهرا طلبه می پذیرد

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات