۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۵۳۸۷۶
حجت الاسلام سبحانی:

ضرورت بهره مندی از ظرفیت رسانه و صدا و سیما در اطلاع رسانی پذیرش حوزه

ضرورت بهره مندی از ظرفیت رسانه و صدا و سیما در اطلاع رسانی پذیرش حوزه
مدیر حوزه علمیه کوهدشت گفت: با توجه به شیوع کرونا باید از ظرفیت رسانه و صدا و سیما در آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی نسبت به پذیرش حوزه استفاده شود.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر حوزه علمیه باقر العلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مهلت پذیرش حوزه های علمیه برادران تا 20 خرداد بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از فضای مجازی و ظرفیت رسانه و صدا و سیما در زمینه آگاه سازی خانواده ها و جوانان نسبت به نحوه، زمان و مراحل پذیرش حوزه بهره مند شد.

وی بر ضرورت تبلیغ گسترده در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، عدم حضور مبلغ در مناطق تبلیغی و محدود شدن فعالیت های تبلیغی باید هر طلبه در زمینه اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه به رسالتی که بر دوش دارد عمل کند.

حجت الاسلام سبحانی در ادامه خارنشان کرد: هم اکنون 150 طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت مشغول به تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس علمیه به علت شیوع ویروس کرونا یادآور شد: کلاس های درس طلاب به صورت مجازی برگزار شد و از ظرفیت این تعداد طلبه در فضای مجازی و انجام رسالت تبلیغی استفاده شده است.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بیان کرد: این مدرسه علمیه هم اکنون در سطح یک و دو حوزوی فعالیت دارد و طلاب از پایه اول تا 9 مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش طلاب جدیدالورود با توجه به امکانات آموزشی و رفاهی مدرسه بین 20 تا 25 نفر است، اظهار داشت: با توجه به توانایی و استعداد داوطلبان ورود به حوزه این آمار ممکن است کم و یا زیاد شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات