۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۵۳۹۳۴
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان تهران:

نماینده انقلابی در برابر تهدید نظام سلطه مرعوب و ذلیل نمی‌شود

نماینده انقلابی در برابر تهدید نظام سلطه مرعوب و ذلیل نمی‌شود
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با بیان اینکه نماینده انقلابی در برابر تهدید نظام سلطه مرعوب نمی‌شود، گفت: مجلس انقلابی به استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان توجه خاص دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره شاخصه‌های مجلس و نمایندگان انقلابی، گفت: مجلس تراز انقلاب آن مجلسی است که در آن قوانین متناسب با دستورات اسلام وضع و بر حسن اجرای آن دقت می‌شود.

وی با استناد به کلام امام راحل مبنی بر اینکه مجلس انقلابی در رأس همه امور است، عنوان کرد: مجلس انقلابی اقتضائات و لوازمی دارد که یکی از آن اقتضائات وجود نمایندگان انقلابی و مردمی است.

نماینده انقلابی در برابر تهدید نظام سلطه مرعوب و ذلیل نمی‌شود

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با تأکید بر اینکه نماینده انقلابی همه‌وقت و اعتبار خودش را برای اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم هزینه می‌کند، اظهار داشت: نماینده انقلابی به‌خوبی می‌داند اعتباری که به‌واسطه مردم و انقلاب کسب کرده باید برای جامعه و ملت هزینه کند نه اینکه درصدد کسب اعتبار از عنوان و کرسی مجلس باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران با بیان اینکه نمایندگان انقلابی پایبند به گفتمان مقاومت و شهدای بزرگوار و در رأس آن سیدالشهدای مقاومت شهید سردار سلیمانی هستند، ادامه داد: چنین نمایندگانی هرگز در برابر تهدید دشمن و نظام سلطه مرعوب و منفعل نمی‌شوند و احساس خواری و ذلت نمی‌کنند.

وی افزود: نماینده انقلابی چشم و گوش خود را به کلام ارزشمند و راهگشای رهبر انقلاب می‌دوزد و با بیگانگان بیگانه است؛ او اعتماد و توکلش تنها به خداوند متعال و مردم انقلابی کشور است و هرگز چشم و امیدش به بیگانگان نیست.

کرسی مجلس شورای اسلامی امانتی موقتی است

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با تأکید بر اینکه کرسی مجلس شورای اسلامی امانتی است که مردم به نمایندگان انتخابی خود می‌سپارند، اظهار داشت: نماینده انقلابی هرگز از کرسی مجلس برای اعمال ریاست و کسب موقعیت بهره نمی‌برد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: چنین نماینده‌ای خودش را از مردم می‌داند و با ورود به مجلس شورای اسلامی ارتباط خود را با مردم قطع نمی‌کند و به‌عنوان وکیل ملت از منافع و مصالح مردم و انقلاب دفاع می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به ارزش‌های اسلام و انقلاب پایبند باشند، اظهار داشت: اگر نمایندگان مجلس انقلابی باشند می‌توانند با وضع قوانین استقلال کشور را تضمین و مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند، وجود چنین نمایندگانی در کشور موجب دلگرمی مردم به‌ نظام و انقلاب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان گفت: نمایندگان باید بدانند حضورشان در مجلس موقتی بوده و به‌سرعت زمان مسؤولیت آنان به اتمام می‌رسد، بنابراین از این فرصت به وجود آمده برای خدمت بیشتر به انقلاب و ملت بهره ببرند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اگر منتخبان مردم در مجلس یازدهم به امور مطرح‌ شده توجه کنند مجلس یازدهم مجلسی انقلابی و ارزشی خواهد بود؛ امروز مردم چشم امید به این مجلس و منتخبان آن دارند تا در تراز انقلاب و نظام اسلامی خدمت کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات