۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۵۴۰۵۷
سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان خبر داد؛

چهار بیمار جدید مشکوک به کرونا در کاشان بستری شدند

چهار بیمار جدید مشکوک به کرونا در کاشان بستری شدند
مروجی از پذیرش و بستری ۴ بیمار جدید با تشخیص بیماری حاد تنفسی طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان کاشان خبر داد.
سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: از ۴ بیمار بستری شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کاشان با اعلام بیماری حاد تنفسی ۳ بیمار از شهرستان کاشان و یک بیمار ساکن تهران است.

به گفته وی در حال حاضر ۲۱ بیمار حاد تنفسی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان کاشان بستری هستند.

مروجی یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان تا کنون تست کرونای یک هزار و ۱۴۹ نفر مثبت بوده و ۲۷ هزار و ۹۲۰ نفر به دلیل مشکلات حاد تنفسی در بخش‌های سرپایی و بستری و درمانی پذیرش شده اند.

سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان متذکر شد: اعلام آمار روزانه بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا هشدار جدی برای مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل است تا متوجه باشند کرونا هنوز به پایان نرسیده است و نباید از وجود کرونا در جامعه غفلت کنند.

مروجی با تأکید بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت عمومی از سوی شهروندان، اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید از وجود ویروس کرونا در جامعه غفلت شود./۱۳۰۷/ت310/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات