۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۴۹۵۸۲
سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان:

وضعیت شیوع کرونا در کاشان به هیچ عنوان سفید نیست

وضعیت شیوع کرونا در کاشان به هیچ عنوان سفید نیست
مروجی با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در کاشان به هیچ عنوان سفید نیست و همچنان در حال گردش است، گفت: کرونا بسیار هوشمندانه عمل می کند و مقابله با آن هم باید هوشمندانه باشد.
سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، بر جدی گرفتن مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت تجمعات به ویژه در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

وی هرگونه تخطی از مصوبات ستاد ملی کرونا را سبب برگشت موج دوم کرونا دانست و افزود: مصوبات ستاد ملی کرونا تا ۱۵ اردیبهشت جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و مقابله با آن هم باید هوشمندانه باشد، اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در کاشان به هیچ عنوان سفید نیست و همچنان کرونا در حال گردش است.

سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به اینکه تا روز گذشته ۲۰ هزار مراجعه کننده به مراکز درمانی بستری و سروپایی به ثبت رسیده است، افزود: در حال حاضر ۱۲۰ بیمار مشکوک تنفسی در بیمارستان بستری هستند.

مروجی تعداد بیماران مرخص شده مشکوک به ابتلا به کرونا از ابتدا تا کنون در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل را ۲ هزار و ۳۶۹ نفر اعلام کرد و گفت: آزمایش یکهزار و ۹۸ بیمار مبتلا به کرونا مثبت و ۸۱۶ نفر منفی بوده است./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات