۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۵۴۱۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کانون های مساجد پایگاه تربیت جوانان انقلابی هستند

کانون های مساجد پایگاه تربیت جوانان انقلابی هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان کانون های فرهنگی هنری مساجد را پایگاه تربیت جوانان انقلابی خواند و بر ضرورت جذب حداکثری جوانان در این کانون ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و رونمایی از ستاد خبری مساجد استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان پایگاه تربیت جوانان انقلابی هستند.

وی به فعالیت کانون های فرهنگی هنری در جذب جوانان و انجام کارهای فرهنگی اشاره کرد و افزود: برای تقویت برنامه های فرهنگی باید بودجه لازم جذب شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری در مساجد برای پیشبرد اهداف و برنامه ها تصریح کرد: تعامل و همکاری در هر کاری مهم ترین عامل موفقیت است.

وی ادامه داد: اگر در استان و در زمینه اقتصاد و فرهنگ مشکلاتی وجود دارد، به علت نبود تعامل و همکاری است، این فرهنگ باید به عنوان یک اصل تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: امروز در راستای ادامه راه شهدا رسالت خطیری بر دوش داریم و با مدیریت، برنامه ریزی و تعامل و همفکری در جهت رفع مشکلات و برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: رمز موفقیت در هر زمینه ای تلاش مدیر جهادی و انقلابی است، اگر مدیر انقلابی نباشد و یا در انجام مسؤولیت دچار ضعف شود، کارها از مسیر اصلی خود منحرف می شوند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات