۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۵۴۲۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عدالت محوری از مهم‌ترین ویژگی‌های امام راحل بود

عدالت محوری از مهم‌ترین ویژگی‌های امام راحل بود
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت توجه به ویژگی‌های امام راحل گفت: عدالت محوری از مهم‌ترین ویژگی‌های امام راحل بود، باید از این ویژگی‌ها الگو گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) با اشاره به شخصیت امام(ره) در سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت گفت: باید از این ویژگی ها الگو بگیریم.

وی بزرگداشت امام راحل را وظیفه شرعی خواند و افزود: در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و ویژگی های امام راحل را در جامعه تبیین ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: امام(ره) به عنوان معمار انقلاب اسلامی نقشه راه انقلاب را ترسیم کردند و باید هر سال اقدامات خود را بر اساس این نقشه راه بسنجیم.

وی با تأکید بر اینکه باید آرمان های امام(ره) را تبیین ساخت، افزود: در هر عرصه ای که فعالیت می کنیم، باید عدالت محوری را الگو قرار دهیم و در زمینه عملیاتی کردن نقشه راه امام گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: با استفاده از تجربه شب های قدر مراسم ارتحال امام راحل با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شود./9451/پ310/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات