۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۵۴۲۹۹

انتشار مجموعه ۶ جلدی «ره، رهرو، رهبر» در آستانه نیمه‌ خرداد

انتشار مجموعه ۶ جلدی «ره، رهرو، رهبر» در آستانه نیمه‌ خرداد
انتشارات انقلاب اسلامی در آستانه نیمه خرداد و سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، مجموعه شش جلدی «ره، رهرو، رهبر» را منتشر کرد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، در آستانه‌ روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه که مصادف با وقایع تاریخی بزرگ و منقلب‌کننده‌ای بود، انتشارات انقلاب اسلامی مجموعه‌ ۶ جلدی «ره، رهرو، رهبر» مشتمل بر بیانات و مکتوبات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) را در ۶ موضوع مختلف گردآوری و منتشر کرد.

در واقع این مجموعه حاصل همان کتاب مرجع «ره، رهرو، رهبر» است که شامل بیانات و مکتوبات معظّم‌له در این عرصه تا سال ۱۳۹۱ بود و به صورت سیر تاریخی و بدون دسته‌بندی موضوعی در سال ۱۳۹۴ منتشر شد.

به عبارت دیگر مجموعه‌ ۶ جلدی حاضر، علاوه بر اینکه مطالب موجود در کتاب مرجعِ «ره، رهرو، رهبر» را دسته‌بندی کرده و به صورت مجزا ارائه داده، مطالب آن نیز به میزان ۶ سال  به‌روزرسانی شده است.

«دروس و وصایای امام خمینی، موانع»، «انحرافات و دشمنی‌ها با امام (ره) و خط امام (ره)»، «خدمات، برکات و آثار وجودی امام خمینی (ره)»، «امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی»، «خط امام (ره)» و «شخصیت امام خمینی (قدّس‌سرّه)» عناوین مجموعه شش جلدی «ره،رهرو، رهبر» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه این مجموعه اینجا را کلیک کنند./925/د102/ف

منبع: منانشر

ارسال نظرات