۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۵۴۰۷۴
با موضوع بزرگداشت مقام امام راحل؛

شماره ۱۴۲ نشریه «زمزم» منتشر شد

شماره ۱۴۲ نشریه «زمزم» منتشر شد
شماره ۱۴۲ نشریه «زمزم» با موضوع بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی (ره) به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، شماره 142 نشریه «زمزم» با موضوع بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی(ره) به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.

رسالت آگاهی بخشی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی و ترويج معارف اهل بیت(ع) در تولید نشریات بین‌المللی مورد تأکید بوده و بر همین اساس زمزم ماهنامه‌اي اجتماعی، فرهنگی، آموزشی با قدمت بیش از سی سال با محتوايی مربوط به امور نوجوانان است كه با هدف طرح ابعاد گوناگون مسائل و موضوعات مربوط به نوجوانان، بر اساس آموزش الگوهای اسلامی زندگی مدرن و با نگاهي جهاني تهیه و تولید می‌شود.

این شماره از نشریه با موضوع بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با موضوعاتی چون «صلح و دوستی از نگاه امام خمینی(ره)»، «معرفی امام خمینی(ره) برای نسل جوانتر» در مقاله شخصیت ملکوتی با نگاهی اجمالی و متناسب با سن مخاطب، زندگی امام(ره) و مبارزات ایشان و وقایع خردادماه منتشر شد.

همچنین، در بخش «خاطرات آن بزرگمرد» نوجوانان در قالب داستان‌هایی جذاب، با زندگی امام خمینی(ره) آشنا می‌شوند و در راستای معرفی ادبیات کلاسیک ایران عزیزمان، قصه‌ای زیبا از مرزبان نامه با عنوان «آهوی دربند» را می‌خوانیم.

زمزم در بخش بهداشت نشریه با پرداختن به ویروس کرونا که تمام جهان را فرا گرفته است، در قالب نوشته ای تحت عنوان «در خانه بمانید»، مخاطبان خود را با این خطر جدی برای سلامتی آشنا می‌کند.

مخاطبان این نشریه در نوشته‌ای تحت عنوان «بندگی خدا» در قالب چند داستان کوتاه با تعالیم اسلامی آشنا می‌شوند و در بخش تلفن همراه، نوجوانان با مزایا، معایب و نحوه استفاده صحیح از این وسیله آشنا خواهند شد.

لازم به ذکر است فایل حجم بالا جهت انتشار در خارج از کشور به آدرس https://drive.google.com/file/d/1a8ud5PxgX9IExsOyvV3E5VxX7_qrO_V5/view?usp=sharing قابل دانلود است./925/د102/ق

شماره 142 نشریه «زمزم» منتشر شد

ارسال نظرات