۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۵۴۵۱۱
مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول خبر داد؛

توزیع بیش از ۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در سالروز رحلت امام

توزیع بیش از ۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در سالروز رحلت امام
کاظمی گفت: بانوان جهادی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل ۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم فاضله، اعظم سادات کاظمی مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دومین مرحله از رزمایش مؤمنانه را به مناسبت سالروز عروج ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب خبر داد و گفت: بانوان جهادی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) با همکاری خیرین و بسیج مستضعفین به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیش از 90 بسته‌های معیشتی شامل اقلام برنج، حبوبات، روغن و ... تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

وی افزود: این ارزاق به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) تهیه و ثواب این عمل خیر به روح آن امام بزرگوار هدیه شده است، یادآور می‌شود در مرحله اول رزمایش، 150 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع‌شده بود.

کاظمی به دیگر اقدامات فرهنگی این مدرسه علمیه به مناسبت رحلت حضرت امام اشاره کرد و گفت: شناخت اندیشه و راه امامین انقلاب از مهم‌ترین وظایف حوزه‌های علمیه به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) ادامه داد: بر این اساس مدرسه علمیه بر خود تکلیف دانست به مناسب سالروز ارتحال امام راحل مطالبی را با عنوان پرونده ویژه امام و همچنین بازخوانی سخنرانی رهبر معظم انقلاب با محوریت شخصیت حضرت امام در فضای مجازی منتشر و در اختیار طلاب قرار دهد تا بیشتر با اندیشه این بزرگوار آشنا و همسو شوند.

وی با استناد به کلام رهبر انقلاب، اظهار داشت: رهبر انقلاب پیرامون شخصیت ممتاز و بی نظیر حضرت امام گفتار فراوانی دارند برای مثال ایشان می فرمایند او کلید بود، او ریشه این درخت(انقلاب) محسوب می‌شد، این ریشه باید محفوظ بماند. اگر این نظام از ریشه خود، یعنی امام عزیز جدا شود مثل درختی است که از روی زمین آن را اره کرده باشند، و بین تنه و ریشه آن فاصله انداخته باشند. ممکن است چهار روزی هم نمود و هیکلی داشته باشد، اما سرنوشتش معلوم است، دیگر رابطه حیاتی و تغذیه‌ای بین این دو نیست.

کاظمی با تاکید بر اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب توصیه‌های فراوانی به جامعه روحانیت دارند که باید مورد توجه طلاب و روحانیون قرار گیرد، خاطرنشان کرد: روحانی انقلابی و مهذب می‌تواند با رفتار و اعمالش مبلغ اسلام باشد برای همین باید با تزکیه نفس و خودسازی تلاش کند خطایی از او سر نزند./813/ت302/ف

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
افرادی که علاقه به گسترش و عادی سازی کرونا دارند از خود کرونا خطرناک تر هستند
0
0