۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۵۴۶۱۰
سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان:

۷ بیمار جدید مشکوک به کرونا در کاشان بستری شدند

۷ بیمار جدید مشکوک به کرونا در کاشان بستری شدند
مروجی از پذیرش و بستری ۷ بیمار جدید با تشخیص بیماری حاد تنفسی طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان کاشان خبر داد.
سید علیرضا مروجی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: از ۷ بیمار بستری شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کاشان با اعلام بیماری حاد تنفسی ۶ بیمار از شهرستان کاشان و یک بیمار ساکن شهرستان اردستان است.

به گفته وی تا این لحظه ۳۲ بیمار حاد تنفسی مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان افزود: ادامه بستری بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان کاشان نشان دهنده این است که ویروس کرونا همچنان در جامعه در حال گردش است.

مروجی با تأکید بر جدی گرفتن خطر ابتلا به ویروس کرونا، اظهار داشت: با اقدامات بسیار خوبی که در حوزه درمان و در حوزه غربالگری در پایگاه‌های بهداشت در حال انجام است، بیماران کرونایی در حال شناسایی هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کاشان تا کنون تست یکهزار و ۲۰۲ بیمار ابتلا به کرونا مثبت اعلام شده است، گفت: طی این مدت، ۲ هزار و ۷۶۹ بیمار ترخیص و ۲۹ هزار و ۴۳۸ بیمار برای تشخیص بستری، درمان و سروپایی به مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.

مروجی با بیان اینکه کرونا همچنان در کشور در حال گردش است، اذعان داشت: افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در کشور نیز به دلیل تلاش شبانه روزی حوزه نظام سلامت کشور برای شناسایی بیماران است.

سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان اظهار داشت: افزایش آمار بیماران ابتلا به کرونا، نشان دهنده این است که کرونا هنوز تمام نشده و در حال گردش در کشور است و نیاز است تا مراقبت‌های بهداشت فردی با شدت بیشتر از قبل  همچنان ادامه داشته باشد./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات