۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۵۴۷۱۶
فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

مردمی بودن از مهم‌ترین عوامل قدرتمندی سپاه پاسداران است

مردمی بودن از مهم‌ترین عوامل قدرتمندی سپاه پاسداران است
فرمانده سپاه خراسان جنوبی گفت: از مردم و با مردم بودن از عوامل قدرتمندی سپاه است؛ زیرا انقلاب از سوی مردم ایجاد شد و همراه با انقلاب و مردم رشد کرد و بالنده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس، بر ایستادگی سپاه در برابر تمام بدخواهان اسلام و انقلاب تأکید کرد.

وی با اشاره به رسالت سپاه در حفظ انقلاب با همراهی مردم، اظهار کرد: از مردم و با مردم بودن از عوامل قدرتمندی سپاه است؛ زیرا انقلاب از سوی مردم ایجاد شد و همراه با انقلاب و مردم رشد کرد و بالنده شد.

سردار قاسمی با بیان اینکه سپاه در طی تحولات اخیر در منطقه به یک نیروی اثرگذار و قدرتمند در منطقه مبدل شده است، ادامه داد: امام راحل با فرمان تاریخی خود در دوم اردیبهشت‌ماه دستور تأسیس سپاه پاسداران را صادر کرد، در این زمان کم‌تر کسی به عمق اندیشه امام راحل واقف بود و دقیقاً در این زمان بود که امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشم‌گیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین تجهیزات نظامی و با دارا بودن موشک‌ها دوربرد حافظ کیان اسلامی و انقلاب است و روحیه انقلابی، جهادی و ولایت مداری از ویژگی‌های فکری این نهاد است.

سردار قاسمی با اشاره به تهاجمات نرم دشمن علیه نهاد انقلابی سپاه، تصریح کرد: مردم ایران در برابر این تهاجمات فکری آگاه و بصیر هستند و بر این امر واقف هستند که سپاه و بسیج نقش مؤثر در خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان دارند.

وی با اشاره به جایگاه مردمی سپاه و قدرت بسیج مردمی، گفت: به برکت برنامه‌ریزی‌های هدفمند و روحیه جهادی حاکم بر این نهاد، عزیزان پاسدار از آمادگی‌های نظامی و معنوی بی‌نظیری برخوردارند، ازاین‌رو امروز شاهد الگو گیری جوانان یمنی و سوریه‌ای از سپاه هستیم که مورد تعجب دشمن قرار گرفته است.

سردار قاسمی با بیان اینکه افتخار سپاه حرکت زیر پرچم ولایت است، افزود: سپاه با روحیه دینی، مکتبی و عاشورایی و با بصیرت و آگاهی وظیفه خود در صیانت از انقلاب به بهترین شکل به انجام می‌رساند و تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرد، امروز به برکت حضور سپاه در جای‌جای کشور منطقه شاهد امنیت بی‌نظیری هستیم.

گفتنی است، در این مراسم سرهنگ رمضان علی فرح‌بخش فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس پس از چهار سال خدمت ارزشمند در شهرستان، تکریم شد و جای خود را به سرهنگ دوم خبازی داد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات