۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۵۵۱۲۶
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی:

تحریم‌ها هیچ وقت مانع از حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی نشده است

تحریم‌ها هیچ وقت مانع از حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی نشده است
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تحریم‌ها هیچ وقت مانع از حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی نشده است، گفت: تحریم ناجا نشان دهنده عصبانیت رژیم فاسد آمریکا از عملکرد درست پلیس است

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی در دیدار فرمانده انتظامی علی آباد کتول با وی، ضمن تقدیر از عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت اظهارداشت: نیروی انتظامی با ارائه خدمات مطلوب و مضاعف، اعتماد آحاد جامعه را جلب کرده است.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، کارکنان ناجا را مجاهدان فی سبیل الله خواند و گفت: شهدای گرانقدر این سازمان ولایی نشان دهنده عمق ایثار و از خودگذشتگی پلیس در راه دفاع از امنیت مردم است.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به تحریم نیروی انتظامی توسط رژیم جنایتکار آمریکا، گفت: این اقدام بزدلانه، نشان از عصبانیت آمریکا از عملکرد درست پلیس ایران در اجرای ماموریت‌ها دارد.

وی افزود: وقایع اخیر در آمریکا و اقدامات وحشیانه پلیس آن کشور با شهروندان، در مقایسه با رفتار مهربانانه پلیس ایران با مردم، به خوبی تفاوت‌ها را آشکار کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تحریم ها هیچ وقت مانع از حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی نشده لذا این بار نیز نیروی انتظامی با تلاش فرماندهان و کارکنان خدوم و ولایتمدارش با شتابی مضاعف در راه نیل به آرمان‌های انقلاب گام برخواهد داشت.

آیت الله حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کارکنان ناجا همان غیور مردانی هستند که از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا با شجاعت پای کار آمده و در سنگر دفاع از سلامت مردم نیز خوش درخشیدند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: مردم، مسئولان نظام و در رأس آن ها مقام معظم رهبری همواره دعاگوی فرزندان خود در نیروی انتظامی بوده و به این نیروی مجاهد اعتماد کامل دارند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات