۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۶۵۵۲۷۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

ارتقای سطح علمی نیاز حوزه علمیه است

ارتقای سطح علمی نیاز حوزه علمیه است
حجت الاسلام عبداللهی، گفت: امروز باید با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت ها در هر مدرسه به دنبال ارتقای سطح علمی، پزوهشی و اخلاقی طلاب باشیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(25خرداد)  در دیدار کادر مدیریتی  مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد اظهار داشت: رشد علمی و پژوهشی امری ضروری و حیاتی برای حوزه علمیه و امری مؤثر در انجام رسالتی است که بر دوش دارد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر اینکه همه مدارس علمیه باید به فکر ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلبه باشند، ادامه داد: در این راستا باید از ظرفیت های شهرستانی به خوبی استفاده شود.

وی تأکید کرد: امروز حوزه رسالتی سنگین در تربیت جوانانی انقلابی دارد و با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت های موجود باید در این زمینه اقدام کرد.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه باید تلاش شود جوانانی نخبه و با استعداد جذب شود، اظهار داشت: در پذیرش طلبه باید معیارهای نخبه پروری مورد توجه ویژه قرار گیرد چراکه این مهم لازمه ارتقای سطح علمی حوزه است.

 

وی عنوان کرد: تربیت طلبه  پژوهش محور اولویت مدارس علمیه باشد و در این زمینه اساتید پژوهش باید فعالیت های طلبه را به سمت نیازهای جامعه هدایت نمایند تا بتوانند فعالیت پزوهشی اثربخش ارائه دهند.

    

ارسال نظرات