۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۵۵۳۲۲
امام جمعه مریوان:

مرزبانان الگوی فرهنگ ولایتمداری هستند

مرزبانان الگوی فرهنگ ولایتمداری هستند
امام جمعه مریوان گفت: امروز مرزبانان الگوی فرهنگ ولایتمداری بوده و مردم با دیدن مرزبانان حس دوستی در قلبشان به‌وجود می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده هنگ مرزی مریوان بیان کرد: خوشبختانه شاهد امنیت بسیار خوبی در سطح استان کردستان هستیم، لذا برای حفظ این امنیت نیازمند آباد کردن این مناطق توسط دولت و مسؤولان هستیم.

امام جمعه شهرستان مریوان افزود: امروز مرزبانان الگوی فرهنگ ولایتمداری بوده و مردم با دیدن مرزبانان حس دوستی در قلبشان به‌وجود می‌آید

این عالم اهل سنت بیان کرد: مرزبانان کشور و این مدافعان امنیت شب و روز را نمی شناسند و تمام دغدغه آنها آسایش کشور و ملت است.

ماموستا شیرزادی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم این امنیت پایدار را در مرزها داشته باشیم، نیازمند همراهی و همکاری مردم منطقه و استان کردستان هستیم و بی شک تا زمانی که تعامل مردم با دستگاه های نظامی، امنیتی و انتظامی تعاملی سازنده باشد، دشمن هرگز نمی تواند پروژه نفوذ خود در کشور را عملی کند.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: خوشبختانه و با همت تمام دستگاه های ذیربط، امنیت کامل در مرزهای شهرستان مریوان برقرار است.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود گفت: حراست و پاسداری از مرزها توسط مرزداران غیور و توانا مثال‌زدنی و قابل ستایش بوده و امید است که این افراد بتوانند در تمامی مراحل پاسداری از این میهن اسلامی موفق باشند./پ210/ق

ارسال نظرات