۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۵۵۳۴۶
مدیر حوزه علمیه رضوی الشتر خبر داد؛

پذیرش طلاب جدید در مدرسه علمیه رضوی الشتر

پذیرش طلاب جدید در مدرسه علمیه رضوی الشتر
حجت الاسلام بابایی گفت: هم اکنون ۳۳ طلبه در مدرسه علمیه رضوی الشتر در حال تحصیل بوده و به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز ۲۰ طلبه پذیرش خواهد شد.

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر حوزه علمیه رضوی الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تمدید مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه بیان داشت: علاقه مندان می توانند تا 5 تیر ماه برای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی حوزه اقدام کنند.

وی افزود: آزمون ورودی حوزه علمیه برادران 20 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد و داوطلبان با مراجعه به مدارس علمیه هر شهرستان و یا سایت پذیرش حوزه نسبت به شرایط و مراحل نام نویسی و پذیرش آگاه شوند.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه مدرسه علمیه رضوی الشتر امسال 20 طلبه جدیدالورود پذیرش خواهد کرد، اظهار داشت: هم اکنون با توجه به نبود امکانات رفاهی و آموزشی آمار پذیرش پایین است.

وی در ادامه یادآور شد: مدرسه علمیه رضوی الشتر تاکنون در مکانی استیجاری فعالیت داشته و اکنون در مسجد امام هادی(ع) این شهرستان در حال فعالیت است.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر خاطرنشان کرد: تعداد طلاب در حال تحصیل در مدرسه علمیه رضوی در سطح یک 33 نفر است و طلبه ها از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا دروس را به صورت غیرحضوری و با همکاری مؤثر اساتید در کانال های پیام رسان ایتا فرا گرفتند.

وی به انجام بخشی از فعالیت جهادی طلاب در مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: طلبه ها به صورت خودجوش و جهادی در زمینه تهیه و توزیع ماسک، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی بین نیازمندان و ضدعفونی محلات ایفای نقش کردند و هر زمان که نیاز باشد فعالیت جهادی طلاب ادامه خواهد دادشت./9451/ت310/ق

ارسال نظرات