۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۵۵۴۶۹
کردستان | مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

ملت ایران به خوبی ماهیت حقوق بشر آمریکایی را دریافته اند

ملت ایران به خوبی ماهیت حقوق بشر آمریکایی را دریافته اند
مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ملت ایران به خوبی ماهیت حقوق بشر آمریکایی دریافته اند و هرگز فریب شعارهای دل فریب دشمنان بشریت و دین خدا را نخواهند خورد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان عنوان کرد: حقوق بشر امروز به آلت دست برخی از کشورهای مستکبر همانند آمریکا برای فشار بر مخالفان‌شان تبدیل شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه اولین ناقض حقوق بشر، خود آمریکاست، عنوان کرد: آمریکایی ها که داعیه حقوق بشر را دارند و آن را به اهرم فشار بر جهانیان تبدیل کرده اند خود در این در روزها به عینه نه تنها حقوق بشر را در کشور خودشان پایمال می کنند، بلکه جنایت جنگی مرتکب می شوند.

این استاد حوزوی تاکید کرد: بیش از 4 دهه است که آمریکایی ها با شعار زیبای «حقوق بشر» ملت و جمهوری اسلامی را تحت انواع فشارها و تحریم های غیرانسانی و غیرقانونی قرار داده اند که این خود مخالف رعایت حقوق بشر به معنای واقعی است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به حمایت آمریکایی ها در مسأله نسل کشی مردم یمن، عنوان کرد: کشوری که سلاح در اختیار ائتلاف سعودی قرار می دهد که جنایت جنگی علیه ملت مظلوم یمن مرتکب شوند، با چه جراتی می تواند دم از حقوق بشر بزند؟!

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: بنابراین باید گفت امروز «حقوق بشر» به یک دستاویز بزرگ کشورهای زورگو و مستکبر تبدیل شده است که برای رسوایی این دروغ بزرگ نیازمند بیداری ملت های جهان هستیم.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود گفت: ملت ایران به خوبی ماهیت حقوق بشر آمریکایی را در این ایام دریافته اند و هرگز فریب شعارهای دل فریب دشمنان بشریت و دین خدا را نخواهند خورد./1401/ت310/ف

ارسال نظرات