۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۵۵۶۶۷
امام جمعه موقت کاشان:

جامعه قوی نیازمند مدیرانی متخصص و انقلابی است

جامعه قوی نیازمند مدیرانی متخصص و انقلابی است
حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه شهید چمران دارای تخصص و تعهد و تفکر انقلابی بود، گفت: برای داشتن جامعه قوی نیازمند مدیرانی متخصص و متعهد و انقلابی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید دکتر چمران با عنوان «استاد عشق و ایثار» که در سالن اجتماعات غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد، گفت: عزت و اقتدار امروز ملت و انقلاب اسلامی از برکات خون شهدائی همچون دکتر چمران است.

وی افزود: حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تنها در گرو ادامه راه شهدا و پاسداری از خون و دستاورد‌های شهدا است.

حجت الاسلام اسلامی تبار عزت کشور و ملت را در گرو داشتن قدرت دانست و با بیان اینکه قدرت همراه با عزت است، اظهار داشت: انسان ضعیف ذلیل است و انسان و قوی عزیز است.

وی برخورداری از علم، وحدت و ایمان، جمعیت جوان، بصیرت سیاسی، قدرت نظامی و قدرت اقتصادی را قدرت آفرین و از مصادیق قدرت دانست و گفت: یکی از مصادیق و اهرم‌های مهم قدرت کشور، برخورداری از مدیران متخصص و توانمند است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: کشور و نظام به هر میزان که قوی باشد، اما مدیریت آن ضعیف باشد همه دستاورد‌های خود را تحویل دشمن خواهد داد.

وی داشتن تخصص و تعهد و تفکر انقلابی را سه ویژگی مهم مدیر توانمند و قوی دانست و ابراز داشت: مدیری توانمند است که به قانون، مردم و بیت المال احترام گذاشته و تحت نفوذ فکری دشمن قرار نداشته باشد و در برابر دشمن خود باخته نباشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه شهید چمران دارای تخصص بالا و تعهد و تفکر انقلابی بود، گفت: برای داشتن یک جامعه قوی نیازمند مدیرانی متخصص و متعهد و انقلابی است.

به گفته وی دانشگاه باید هنر این را داشته باشد که مدیرانی متخصص و متعهد و انقلابی را تربیت و تحویل جامعه اسلامی دهد، چرا که مدیران جامعه دانش آموخته دانشگاه‌ها هستند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: اگر دانشگاه بتواند مدیرانی سالم و متعهد و متخصص و انقلابی مانند شهید چمران تربیت و به ملت و نظام تحویل دهد درواقع به ملت خدمت کرده است./۱۳۰۷/پ210/ق
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات