۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۵۵۷۴۴

اعزام ۵ پزشک از تیپ ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر به بیمارستان‌ها

اعزام ۵ پزشک از تیپ ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر به بیمارستان‌ها
امیر عباس نژاد گفت: به درخواست دانشکده علوم پزشکی شوشتر پنج نفر از پزشکان تیپ ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر در بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونا اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر سرتیپ دوم سید حمید عباس نژاد، فرمانده تیپ ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به درخواست دانشکده علوم پزشکی شوشتر پنج نفر از پزشکان این یگان در بیمارستان‌های شوشتر برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونا به کار گرفته شدند.

فرمانده تیپ ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر از بکارگیری دو نفر از بهیاران در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان خبر داد و گفت: دو پزشک در بیمارستان خاتم الانبیاء، دو پزشک در بیمارستان گوریه و یک پزشک در بیمارستان الهادی جهت کمک به کادر درمانی جهت بیماران کرونایی اعزام شدند.

این مقام مسؤول افزود: طبق آمار علوم پزشکی شوشتر از زمان شیوع کرونا در شهرستان، پنج هزار نفر غربالگری و توسط پزشکان و کادر درمانی تیپ ۴۵ نیروی مخصوص ویزیت شدند.

امیر عباس نژاد با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس در حالت آماده باش برای استفاده در زمان بحران در خدمت علوم پزشکی شوشتر قرار گرفته است، تصریح کرد: برگزاری مراسم تجلیل از کادر درمانی با اهدای لوح تقدیر و گل و ایجاد روحیه در بین کارکنان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با حضور در محل و تولید و تهیه ماسک و مواد ضدعفونی و توزیع در مناطق محروم شهرستان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در پیاده روی اربعین سال گذشته تأمین امنیت زائران امام حسین (ع) در استان خوزستان با تیپ ۴۵ نیروی مخصوص شوشتر بود که سند افتخار و نوکری این یگان است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات