۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۵۵۹۷۶

«کتابشناسی توصیفی استکبار و استکبارستیزی» منتشرشد

«کتابشناسی توصیفی استکبار و استکبارستیزی» منتشرشد
کتابشناسی توصیفی استکبار و استکبارستیزی، جامع ترین کتاب نوشته شده در موضوع کتابشناسی استکبار تاکنون است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتابشناسی توصیفی استکبار و استکبارستیزی، جامع ترین کتاب نوشته شده در موضوع کتابشناسی استکبار تاکنون است.

در این کتاب بیش از 70 مدرک علمی مشتمل بر کتاب، پایان نامه و مقاله علمی پژوهشی مورد تبیین، توصیف، تحلیل و ارزیابی قرار گرفته است. این کتاب که در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خطر استکبار و وابستگی و پروژه نفوذ به منظور مرجعی کامل در زمینه منبع شناسی توصیفی استکبار صورت گرفته تلاش نموده است تا ضمن شناسایی و توصیف منابع اطلاعاتی معتبر در خصوص استکبارستیزی، ظرفیت غنی شده خوبی را برای محققین و پژوهشگران و اساتید حوزه تاریخ و سیاست و فرهنگ به ارمغان آورد و در پایان نیز ضمن نگاهی آسیب شناسانه به موضوعات پژوهشی کار شده، نظام مسائل پژوهشی استکبار و استکبارستیزی را طراحی و ارائه کند.

پژوهش در زمینه کتابشناسی های تخصصی و موضوعی، از آن حیث ضرورت دارد که رشد دانش اطلاع رسانی و خدمات مرجع در میان پژوهشگران، یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جوامع به شمار می رود.

این کتاب اثر دکتر محمد اسماعیل عبداللهی است که با همکاری جناب آقای محمد کرمی نیا سامان یافته است و توسط انتشارات نظری تهران منتشر شد و به قیمت 320000 ریال قابل عرضه در شعب انتشاراتی سراسر کشور و انتشاراتی های همکار قرار گرفته است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات می توانند با شماره های 02188102775  و 09190129455 تماس بگیرند و یا به پایگاه www.nashrenazari.com مراجعه کنند./826/د102/ب1

ارسال نظرات