۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۶۵۵۹۸۴
نماینده ولی فقیه در مازندران:

جهش تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور است

جهش تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور است
امام جمعه ساری با بیان این که جهش تولید، کلید رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی است، گفت: با تقویت تولید داخل، آثار تحریمی دشمنان بر کشورمان به حداقل خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، سه شنبه شب در نشست اعضای نهادهای وابسته به دفتر مقام معظم رهبری به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید نیازمند یک عزم ملی در همه بخش های کشور است.

وی با بیان این که جهش تولید، کلید رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی است، افزود: با تقویت تولید داخل، آثار تحریمی دشمنان بر کشورمان به حداقل خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حمایت از تولید داخل همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، خاطرنشان کرد: ایشان با نامگذاری امسال با عنوان سال جهش تولید، مسیر حرکت کشور را مشخص کردند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، به نقش مهم دولت و مجلس در بسترسازی به منظور تحقق جهش در تولید داخل اشاره کرد و گفت: باید موانع پیش روی تقویت تولید از میان برداشته شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که کشورمان از توانمندی و ظرفیت بالایی در بخش های تولید برخوردار است، افزود: با شناسایی و حمایت مناسب از این ظرفیت های موجود می توان شاهد جهش در اقتصادی کشور بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اقتصاد نفتی را سم مهلکی برای کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: تحریم های دشمنان علیه کشورمان فرصتی برای پایان دادن وابستگی دولت به فروش نفت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دولت و مجلس باید زمینه حمایت مناسب از تولید کننده واقعی را فراهم کنند، تصریح کرد: به طور حذف موانع پیش روی تولید کننده و نظارت دقیق می تواند گره های اقتصادی موجود در کشور را باز کند.

وی، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید را کاملاً کارشناسی و دقیق عنوان کرد و گفت: تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور تحقق شعار سال است.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که باید گره های تولید در کشور و استان شناسایی و آسیب شناسی شود، افزود: دفترنماینده ولی فقیه در استان قرارگاه جهادی برای رونق اقتصادی در استان است که باید همه بخش ها با یک عزم جدی در این خصوص گام بردارند.

وی با تأکید براین که مقام معظم رهبری در حمایت از عرصه های فرهنگی و اقتصادی همواره خود پیشگام هستند و در همه سخنرانی های خود بر حمایت از این دو حوزه بسیار تأکید می کنند، گفت: نهادهای مرتبط با دفتر مقام معظم رهبری نیز باید در حوزه فرهنگی و اقتصادی پیشتاز سایر نهادها باشند./950/پ210/ق

ارسال نظرات