۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۵۶۰۳۱
حجت الاسلام قلی پور:

عزم جدی دستگاه قضا برای ریشه کنی فساد در کشور مایه دلگرمی مردم است

عزم جدی دستگاه قضا برای ریشه کنی فساد در کشور مایه دلگرمی مردم است
امام جمعه بابلسر با تقدیر از عزم جدی دستگاه قضا برای ریشه کنی فساد در کشور، گفت: قوه قضائیه باید به این گونه اقدامات انقلابی خود با قدرت ادامه دهد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، احقاق حقوق مظلومان و مستضعفان را یکی از وظایف مهم دستگاه قضا دانست و گفت: دستگاه قضا باید با قدرت و جدیت در جهت خشکاندن ریشه فساد در کشور گام بردارد.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضا طی ماه های اخیر، برای ریشه کنی فساد در کشور، افزود: قوه قضائیه باید به این گونه اقدامات انقلابی خود با قدرت ادامه دهد تا شاهد جامعه ای سالم باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران آغاز برخورد قاطع، بدون ملاحظه و تعارف، پاکسازی و سالم‌‏سازی از درون قوه قضائیه را قابل تقدیر و امید بخش خواند و بیان داشت: محاکمه مفسدان اقتصادی و سیاسی نشانه عزم جدی قوه قضائیه در مبارزه با فساد است.

وی با بیان این که متأسفانه برخی از افراد که به باندهای قدرت و ثروت متصل هستند عامل بروز مشکلات بسیاری برای کشور بودند، بیان داشت: مقابله با این جریان فساد آلود در کشور یک مطالبه جدی از سوی مردم است.

استاد حوزه علمیه مازندان با اشاره به این که رویکرد جدید قوه قضائیه در برخورد بدون ملاحظه و مماشات با مفسدان اقتصادی جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: اقداماتی که رییس قوه قضائیه در این مدت انجام دادند مایه دلگرمی و امید بخشی به آحاد جامعه بوده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که دستگاه قضا نباید بگذارد عده ای ویژه خور فضای اعتماد عمومی در کشور را خدشه دار کنند، بیان داشت: به طور حتم تداوم این جدیت و روحیه انقلابی که طی ماه های اخیر از سوی دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها دیده شد می تواند موجب بازگشت اعتماد و اطمینان به دستگاه قضا خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در شرایطی که مردم مؤمن و انقلابی کشورمان با مشکلات اقتصادی مواجه بودند، عده ای با رانت و رشوه از امتیازهای کلان اقتصادی در این کشور بهره مند شدند، بیان داشت: بی توجهی و ساده انگاری این گونه مسائل اعتماد عمومی در کشور را خدشه دار می کند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که در برخورد با فساد نباید کوچکترین اغماضی وجود داشته باشد، تصریح کرد: کسانی که با رانت و لابی گری تلاش می کند جیب های خود را از منابع بیت المال پر کنند به طور حتم خائن هستند و باید بدون هیچ مماشاتی با آنها برخورد قانونی و قاطع شود./950/ت310/ق

ارسال نظرات