۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۶۱۷۳
حماس:

عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل جنایت علیه امت اسلامی است

عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل جنایت علیه امت اسلامی است
سخنگوی جنبش حماس عادی سازی روابط برخی رژیم های عرب با رژیم اسرائیل را جنایت علیه ملت فلسطین و امت اسلامی و بیانگر نادانی سیاسی دانست.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس امروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین تصریح کرد: عادی سازی جنایت علیه ملت ما و امت ماست. چنین کاری نادانی سیاسی مرتکب شوندگان آن به شمار می‌رود.

وی هشدار داد: عادی سازی به امنیت ملی اعراب ضربه می‌زند و با همه مصوبات عربی و اصول تاریخی مغایرت دارد.

قاسم گفت: هرگونه گامی در راستای عادی سازی روابط باعث تشویق کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل و دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمینه طرح آنها برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن به این رژیم می‌شود.

وی افزود: هرگونه گامی برای عادی سازی دشمن را تشویق می‌کند که در مسیر تجاوزگری خود علیه فلسطین و کشورهای عربی گام بردارد.

سخنگوی حماس گفت: خطر عادی‌ سازی روابط در سایه وجود نقشه استعماری جدیدی است و گام برداشتن هریک از طرف‌های عربی در این چارچوب خطرناک است.

وی تصریح کرد: اشغالگران عادی‌ سازی روابط با برخی طرف‌های غیرعادی موجود در حاشیه خیل عظیم امت اسلامی را به عنوان مسیری آسان در دستور کار قرار داده‌اند تا شکست و ناکامی خود را جبران کنند.

تسنیم

ارسال نظرات