۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۵۶۱۹۸

تجلیل جامعه مدرسین از سه عضو سابق شورای عالی حوزه‌های علمیه

تجلیل جامعه مدرسین از سه عضو سابق شورای عالی حوزه‌های علمیه
در جلسه امروز جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت الله یزدی، از خدمات آیات استادی، مقتدایی و غروی سه عضو سابق شورای عالی حوزه‌های علمیه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، از خدمات آیات استادی، مقتدایی و غروی سه تن از اعضای با سابقه شورای عالی حوزه های علمیه در جلسه جامعه مدرسین که عصر امروز برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه که با حضور آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین و اعضای این نهاد عالی حوزوی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از خدمات آیات استادی، مقتدایی و غروی به جهت خدمت در شورای عالی حوزه های علمیه، قدردانی شد.

آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این جلسه، حضور موثر و طولانی‌مدت آیات استادی، مقتدایی و غروی در شورای عالی را یادآور شد و افزود: این بزرگواران که مورد تأیید رهبران حوزه علمیه هستند، تلاش‌های زیادی برای اصلاح حوزه علمیه و تنظیم برنامه‌های آن انجام دادند.

آیت الله یزدی به خدمات آیات استادی، مقتدایی و غروی در دوران عضویت در شورای عالی اشاره کرد و گفت: اقدامات ایشان سبب جلوگیری از بسیاری از مفاسد، بدعت ها و انحرافات در حوزه علمیه شد.

گفتنی است آیت الله استادی در تمامی هفت دوره شورای عالی حوزه‌های علمیه حاضر بوده است و آیت الله مقتدایی و آیت الله غروی به ترتیب شش و پنج دوره عضویت در شورای عالی حوزه‌ علمیه را در کارنامه خود دارند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه با حضور در میان اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه، گزارشی از اقدامات و فعالیت های جامعه المصطفی ارائه داد. /1350/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
با خدمت صاقانه و خالصانه از مردم خوب کشورمان هم تقدیرواقعی کنید
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
نباید انتظار داشته باشیم که فرشتگان بیایند و کار های ما را انجام بدهند ، این خود مائیم که باید ب رای امور گونان مدیران و کار دانا ن بحد لازم تربیت کنیم . اجازه میخواهم یک شوخی هم کرده باشم اگر چه یخ و بی مزه .است.
دانسته ای خلق را تو ناشی ___چون نقش و نگار روی کاشی .__ ___ هر جا که عزیزمن تو باشی -__ حتی نتوان خرید لواشی کی دیده به جام خویش آشی __ این را بنگار در حوا شی .__ هر جا ز کتاب که خو استه باشی .
شوخی بس است یا باز ادامه بدهم؟ خدابه ما توفیق خدمت به بندگانش را در راه خودش عطا بفرماید
1
0
فاریابی
Iran, Islamic Republic of
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کاش علمای قم یک روز هم که شده خود را جای طلاب می گذاشتند و می فهمیدند با اجاره خانه یک میلیون تومانی آیا می شود دغدغه درس خواندن داشت.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
سعیکم مشکور
0
0