۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۵۶۲۱۵
حجت الاسلام بابائیان:

عملکرد آمریکا و اروپا در برابر ملت ایران باید عبرتی برای مسؤولان باشد

عملکرد آمریکا و اروپا در برابر ملت ایران باید عبرتی برای مسؤولان باشد
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: دشمنی آمریکا و اروپا با ملت ایران ریشه تاریخی دارد و با مذاکره آن‌ها از مواضع کینه توزانه خود نسبت به این ملت دست بر نخواهند داشت.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به گستاخی‌های آمریکا و اروپا در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: اروپایی‌ها که سال‌ها است به بهانه‌های مختلف از تعهدات خود در برجام سر باز می‌زنند این بار همگام با ارباب اصلی خود علیه ایران اسلامی در شورای حکام قطعنامه صادر می‌کنند.
 
وی با بیان این که این گونه گستاخی‌های سه کشور اروپایی نیازمند پاسخ قاطع و دیپلماسی فعال از سوی مسؤولان کشورمان است، افزود: سکوت در برابر این گونه تحرکات ضد ایرانی، آن‌ها را در برابر ملت ایران گستاخ‌تر خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عملکرد آمریکا و اروپا در برابر ملت ایران باید عبرتی برای مسؤولان باشد، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بدانند دشمنی آمریکا با پذیرش بر جام منطقه‌ای و موشکی پایان نخواهد یافت، اروپا نسخه بدل آمریکا و روی دیگر سکه استکبار است.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که دشمنی آمریکا و اروپا با ملت ایران ریشه تاریخی دارد و با مذاکره آن‌ها از مواضع کینه توزانه خود نسبت به این ملت دست بر نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: تصویب قطعنامه ضد ایرانی سه کشور اروپایی در شورای حکام چهره واقعی اروپایی را برملا کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسیر آمریکا و اروپا در ضدیت با ایران اسلامی یکسان است، تصریح کرد: مسؤولان کشور نباید دوباره در دام اروپایی‌ها گرفتار شوند.
 
وی با تأکید بر این که سازمان‌های بین المللی نظیر آژانس انرژی اتمی ابزار فشار به کشور‌های مستقل جهان و حامی مستکبران هستند، ادامه داد: خواسته‌های آمریکا و اروپا حد یقف ندارد، مگر به حذف انقلاب اسلامی و در دشمنی و زیاده خواهی نسبت به ملت ایران هیچ تفاوتی بین دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا وجود ندارد.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که متأسفانه علیرغم تاکید رهبر معظم انقلاب به غیرقابل اعتماد بودن اروپا و قطع امید از آنها، مسؤولان امر راه دیگری رفتند و باعث شد که این قطعنامه ضدایرانی در آژانس به تصویب برسد، خاطرنشان کرد: این لگد پرانی اروپا، نتیجه بی توجهی مسؤولان دیپلماسی کشور به هشدار‌های رهبری بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه حفظ عزت و اقتدار کشور، بهره گیری از ظرفیت و توان داخلی است، تصریح کرد: مسؤولان به جای این که رویای مذاکره با اروپا و آمریکا را در ذهن بپرورانند به دنبال تحقق شعار جهش تولید باشند./950/ت310/ب1
ارسال نظرات