۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۵۶۴۱۸
مدیرکل اوقاف لرستان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی برای تقویت معنویت در جامعه

استفاده از ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی برای تقویت معنویت در جامعه
حجت الاسلام طباطبایی گفت: در راستای تقویت معنویت در جامعه و ریشه کن کردن هجمه ها و آسیب های اجتماعی از تمامی ظرفیتی های تبلیغی و فرهنگی اوقاف همواره استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف لرستان، ظهر امروز در دیدار با مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که در دفتر مدیرکل اوقاف برگزار شد، گفت: امید است به زودی شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم تا زمینه حضور مردم در راهپیمایی اربعین فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت سلامتی مردم افزود: برنامه های اوقاف لرستان در بقاع متبرکه هم اکنون با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام طباطبایی خدمت در هر زمینه ای را عبادت خواند و اظهار داشت: خدمت در بقاع متبرکه و عتبات عالیات افتخاری بزرگ و توفیق الهی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی و تبلیغی در تحکیم بخشی به باورهای دینی و تقویت معنویت در جامعه خاطرنشان کرد: اوقاف و امور خیریه از تمام توان و ظرفیت تبلیغی دینی در این زمینه بهره مند می شود.

مدیر کل اوقاف لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به علت شیوع ویروس کرونا و نبود شرایط لازم امکان حضور مردم در راهپیمایی اربعین فراهم نشود، اوقاف برنامه های خود را در زمینه خدمت رسانی و کمک به اقشار مستضعف جامعه به کار خواهد گرفت.

اصغر حقی پور، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، در ادامه این دیدار اظهار داشت: طرح جامع توسعه حرم حسینی(ع) در کربلا از جمله برنامه های این ستاد است و در این زمینه همکاری دستگاه های مختلف ضروری است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات